بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
مسعود كرباسيان

تدبیر24»وسط مصاحبه كه شد، گفتند وقت تمام شده است. وزير، روزش را به گفت‌وگو با نشريات مختلف اختصاص داده بود و برخي رسانه‌ها پشت در منتظر مانده بودند تا نوبت‌شان برسد. سوالات بيشتري قرار بود پرسيده شود اما قرار شد كه بقيه به صورت مكتوب جواب داده شود. متن مصاحبه را كه پياده كرديم متوجه شديم، در شرايط كنوني نيازي به تفصيل بحث نيست و مسعود كرباسيان تقريبا به همه سوالاتي كه درباره نقش وزارت اقتصاد در اقتصاد ايران بود، پاسخ داده است. بقيه پرسش‌ها درباره آينده اقتصاد ايران و پيش‌بيني‌ها درباره شاخص‌هاي كلان اقتصادي در سال ٩٧ بود كه حدس زديم ممكن است در گفت‌وگو با ساير رسانه‌ها بگويد. نتيجه همين متن شد كه بخشي از آن به سبك زندگي وزير اقتصاد اختصاص دارد و بخشي هم به سبك وزارت اقتصاد در سياستگذاري اقتصادي.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها