بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۷۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
زمانی که کودک بودم، پرواز آرزوی هم نسل هایم بود و همیشه خود را در هواپیما و در نقش خلبان تجسم می کردیم.

تدبیر24»اما اینکه چند نفرمان به این آرزو رسیدیم، فکر کنم فقط یکی از دوستان دوران ابتدایی بود که وارد این حوزه شد و بقیه هرکسی سر کار خودش مشغول شد؛ اما هیچ وقت دست از این آرزو برنداشتم و شروع کردم به تحقیق در چگونگی رسیدن به آن، تا اینکه چند سال پیش متوجه شدم که هواپیماهای بدون سرنشینی از جنس خانواده پهپاد به نام کوادکوپتر وارد بازار شدند و به ما، امکان پرواز مشابه هواپیما را می دهند.

البته یادم افتاد که چند بار این وسیله را دیدم؛ اما اسمش را نمی دانستم. حتما شما هم مانند من این وسیله را مشاهده کردید. نوعی پهپاد با چهار ملخک کوچک که نیروی پیشرانه آن را برای پرواز تامین می کند؛ اما برای منی که تا به حال تجربه پرواز نداشتم، استفاده از کوادکوپتر خیلی سخت بود تا اینکه متوجه شدم که خیلی هم نباید نگران این مساله بود.

آموزش کوادکوپتر هزینه بالایی دارد؛ اما نوع کوادکوپتر مبتدی باعث شد که هزینه آموزش و تمرین ساعتی پروازی آن از حرفه ای خیلی کمتر شود و برای امثال که من نه حوزه کاریم در خصوص این وسیله است و فقط از روی عشق و علاقه قصد پرواز و دیدن اجزا از آسمان را دارم، می تواند بهترین ابزار باشد.

ویژگی هایی که این وسیله داشت و باعث جذب من برای خرید و استفاده از آن برای پرواز شد، شامل:

· ابعاد و سبکی مناسب که حدود 14 در 14 سانتیمتر است

· مقاومت بدنه بالایی در هنگام بروز حوادث دارد. همچنین ملخ های آن از نوع ضربه گیر بودند.

· تایم پروازی 8 دقیقه ای دارد که نه باعث خسته شدن شد و اینکه می توانستم هر تکنیک یادگیری را بهتر تکرار کنم.

· باتری های آن قابل دسترس بودند.

· برد 100 دارد. (این مناسب ترین برد برای آموزش بود که از هر مربی این حوزه پرسیدم.)

· قابلیت نصب دوربین دارد که به راحتی می توانم محیط پایین را از بالا تماشا کنم.

· میزان کنترل آن خیلی راحت تر از حرفه است تا حدی که امثال افراد مبتدی مثل من به راحتی توانستند آن را به آسمان ببرند.

· قیمت خیلی مناسبی دارد و در کل با هزینه کلاس آموزشی، خیلی کمتر از دوره خلبانی اصلی تمام می شود.

از کجا تهیه کردم؟

با توجه به اینکه هیچ گونه آشنایی با این ابزار نداشتم، به دنبال فروشگاهی معتبر بوده تا هم از کارشناسان آن ها برای نحوه آموزش و خرید کوادکوپتر مناسب مشوره بگیریم و هم اینکه کیفیت خوبی را خریداری کنم. با کمی پرس و جو و گشتن در دنیای اینترنت، سایت کالا آرسی به آدرس www.kalarc.com را پیدا کردم ، اول اینکه تمامی کالاهای مورد نیاز من را به همراه وسایل جانبی داشت. دوم اینکه خیلی راحت توانستم از مشاوران این فروشگاه استفاده کرده و تمامی نکات آموزشی را دریافت کنم و سوم قیمت مناسب آن ها بود ، این وب سایت در زمینه محصولات پروازی و خرید پهپاد حرفه ای به صورت تخصصی فعالیت میکند ، و شما میتوانید با مراجعه به سایت اینترنتی کالا آرسی تمامی محصولات را مشاهده و اقدام به خرید نمایید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کرین2
|
-
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
عالی بود
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها