بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درخصوص حادثه آتش‌سوزی در قهوه خانه‌ای در شهرستان چالوس گفت: براساس گزارش پلیس آگاهی دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس صادر شد.
تدبیر24»سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درخصوص حادثه آتش سوزی در قهوه خانه‌ای در شهرستان چالوس گفت: براساس گزارش پلیس آگاهی دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درادامه افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی استان و پلیس آگاهی شهرستان چالوس فردی به نام "م –ح" دستگیر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: پس از تحقیقات در این مورد و اقرار متهم، فرد به لحاظ اختلاف شخصی با پدرش به علت اینکه پدر نامبرده بیشتر اوقات جهت قماربازی در قهوه خانه مذکور حضور یافته و نسبت به خانواده و امرار معاش فرزندان خود بی توجه بود؛ پس از درگیری مختصر بین پدر و پسر، فرزند با تهیه مقداری بنزین از یکی از جایگاه‌های سوخت، به قهوه خانه مورد نظر مراجعه و آن جا  را به آتش می‌کشد.

 این مقام قضایی در ادامه اظهار کرد :  در این حادثه تعداد ۱۱ نفر دچار سانحه سوختگی و تعداد سه نفر هم دچار شکستگی از ناحیه پا و کمر شده‌اند که به لحاظ شدت جراحات مصدومین به بیمارستان زارع ساری منتقل شده‌اند.

وی افزود: متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری روانه زندان شد. که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، متهم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها