بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در سال گذشته 17هزار و 353نفر معتاد در سطح استان و 2هزار و 400نفر نیز در زندان تحت درمان قرار گرفتند.
تدبیر24»دکتر محمدرضا عبادیان امرور در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان، از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با اعتیاد برای بیش از 11هزار نفر در استان خبر داد و افزود: 18هزار و 500نفر از خانواده های معتادان همدانی نیز آموزش های لازم در این حوزه را دریافت کردند.

وی یادآور شد: اکثر این افراد معتاد بیمه شده اند به طوریکه در سال گذشته نزدیک به 100میلیون تومان بیمه سلامت برای آنها در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به فعالیت 140مرکز mmtدر استان گفت: در سال گذشته 300بار نظارت از سوی دانشگاه علوم پزشکی به این مراکز انجام شده است.

عبادیان با بیان اینکه همه معتادان همدانی در سامانه داتیس ثبت نام شده اند، اظهار کرد: به منظور شفاف سازی در حوزه درمان بیماران در این سامانه ثبت می شوند به طوریکه در صورت ثبت شدن در این سامانه دارو دریافت خواهند کرد.

مدیر کل بهزیستی استان همدان نیز در ادامه از برگزاری 215مورد نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی توسط دستگاه های عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتبار خبر دادوگفت: همچنین در سال گذشته 12مورد همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط دستگاه ها برگزار شده است.

حمیدرضا الوند از رشد 58درصدی برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد خبر داد و افزود: در سال گذشته جشنواره نوجوان سالم نیز با دریافت بیش از 5هزار اثر برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 67مورد همایش ورزشی و ورزش های صبحگاهی با رویکرد پیشگیری از اعتیاد برگزار شده داست.

الوند در پایان با تاکید بر ارتقاء برنامه های رسانه ای به منظور پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 7هزار دقیقه تیزر تبلیغاتی در این زمینه پخش شده که ظرفیت ارتقای این نوع برنامه ها وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها