بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
خرم:
مدیرعامل جدید صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ایران با تاکید بر اینکه بنا ندارد حقوق هیچ فردی را قطع کند، گفت: ما به دنبال یکپارچه‌سازی پرداخت‌ها و اجرای عادلانه‌ترین روش هستیم که بتواند به تامین خواسته‌های افراد ضعیف‌تر جامه عمل بپوشاند.
تدبیر24»محمد خرم مدیرعامل جدید صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران پس از زمانی نزدیک به ۳ ماه از آغاز فعالیتش، روز سه‌شنبه هفته گذشته در نشست خبری خود اعلام کرد مزایا و مستمری ۵۰ نفر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران به دلیل اینکه این افراد در شرایط مالی خوبی هستند، در جهت برقراری هرچه بیشتر عدالت در تخصیص مستمری به ورزشکاران و پیشکسوتان، قطع شده است.

این اظهارنظر با انتقادات تندی از سوی تعدادی از این قهرمانان و پیشکسوتان نظیر هادی ساعی، پرافتخارترین ورزشکار ایران در بازی‌های المپیک، محمدابراهیم سیف‌پور و سید علی‌اکبر حیدری از پیشکسوتان و عنوان‌داران کشتی آزاد جهان و المپیک روبه‌رو شد که این تصمیم مدیرعامل جدید صندوق حمایت از قهرمانان را مغایر با قانون و عدالت می‌دانستند.

در این میان محمدابراهیم سیف‌پور پیشکسوت ۸۰ ساله کشتی ایران و سید علی‌اکبر حیدری پیشکسوت ۷۷ ساله کشتی ایران، با انتقاد از این تصمیم اعلام کردند نه تنها از وضعیت مناسب مالی برخوردار نیستند بلکه هر دو دارای خانه استیجاری هستند و قطع حقوق اندک آن‌ها از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان باعث شده با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو شوند و حتی پول پرداخت اجاره خانه‌شان را نداشته باشند. سیف‌پور حتی عنوان کرد اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کند، مدال‌هایش را برای گذران زندگی به فروش خواهد گذاشت.

به دنبال همین موضوع ایسنا در گفت‌وگویی که با مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان داشت خواستار توضیح درباره دلایل این تصمیم شد که در ادامه مصاحبه تفصیلی ایسنا با محمد خرم مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ایران را می‌خوانید:

* مهم‌ترین برنامه‌های شما برای ایجاد پرداختی عادلانه به ورزشکاران و پیشکسوتان چیست؟

در سال ۸۵-۸۴ که صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان تاسیس شد هدف خدمت به جامعه ورزش و پیشکسوتانی بود که پرچم کشور اسلامی را در یک کشور بیگانه به اهتزاز درآوردند و ما باید اجازه ندهیم که حرمت چنین افرادی خدشه‌دار شود. ما دوست نداریم پیشکسوت کشورمان صورت خود را به دلیل نداشتن مادیات با سیلی سرخ کند. پیشکسوت برای ما قابل احترام است حال چه قدیم باشد و چه جدید. کسی که برای انقلاب زحمت کشیده و وقت و جوانی خود را صرف کسب مدال کرده است، باید مورد حمایت صندوق قرار بگیرد و چنین شخصی برای ما قابل احترام و ارزشمند است. ما خدای نکرده قصد تقابل با هیچ کدام از ورزشکاران و پیشکسوتان را نداریم بلکه به دنبال این هستیم تا شان و جایگاه آن‌ها به معنای واقعی حفظ شود.

* هدف‌تان از قطع مستمری ۵۰ تن از قهرمانان و پیشکسوتان چه بود؟‌

برای من خرم دوراز اخلاق و انصاف است که بخواهم قهرمان و پیشکسوت کشورم را به فراموشی بسپارم و حتی او را ناراحت کنم. من زمانی که مطالب ساعی را خواندم گله‌ای که از صندوق داشت به جا بود و حتی طی تماسی که با او داشتم از او عذرخواهی کردم و سعی کردم ناراحتی او را از دل خارج کنم. منظور ما از عدم پرداخت مستمری به برخی از ورزشکاران و پیشکسوتان به این دلیل بود که ما خواستیم طی دو ماه بررسی دقیقی از وضعیت اوضاع مالی پیشکسوتان و قهرمانان داشته باشیم  تا کسی که نیازمند به دریافت این مستمری است با کسی که نیازمند واقعی نیست مورد شناسایی قرار دهیم و افرادی که واقعا از توانایی مالی پایینی برخوردار هستند بتوانیم تحت حمایت بیشتری قرار دهیم. ما بنا نداریم مستمری هیچ ورزشکاری را قطع کنیم سعی می‌کنیم با آن‌ها وارد تعامل شویم و با خواست خودشان در این امر خیرخواهانه که کمک به افراد کمتر برخوردار است، مشارکت کنند.

* اگر ورزشکاران نظر مخالف نظر شما داشتند چه؟‌

ما مجمع خیرین ورزشی داریم که در این مجمع خیرینی که می‌توانند کمک مالی برای جامعه ورزش داشته باشند حضور پیدا می‌کنند تا بتوانیم به کسانی که نیازمند واقعی هستند از طریق این مجمع کمک کنیم. به طوری که ظرف سه ماه بیش از ده‌ها میلیارد تومان در این مجمع جمع‌آوری شده که هدف از جمع‌آوری آن کمک به پیشکسوتان و کسانی که شرایط مالی خوبی ندارند و همچنین ساخت و ساز اماکن ورزشی در مناطق محروم و اماکنی که به صورت نیمه کاره رها شده‌اند. ما از کسانی که از شرایط مالی خوبی برخوردار هستند و واقعا نیاز به مستمری صندوق ندارند، تقاضا داریم با ثبت نام در این مجمع مستمری خود را صرف کسانی کنند که از نظر مالی در تنگنا قرار دارند که مطمئنا ورزشکاران ما در این راه باز هم پیشگام خواهند بود.

* درباره قطع مستمری محمدابراهیم سیف‌پور و علی‌اکبر حیدری از پیشکسوتان و مدال‌آوران کشتی که نام آن‌ها در لیست ۵۰ نفره قرار دارد اما از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند چه نظری دارید؟

این اشتباهی بود که از سوی کارمندان ما در اداره حمایتی صورت گرفت. بنده به محض اینکه از حدود سه ماه پیش مدیرعاملی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان را در دست گرفتم در جهت عدالت هرچه بیشتر در تخصیص مستمری به قهرمانان و پیشکسوتان، خواستار این شدم که افرادی که از جاهایی نظیر کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی، صندوق حمایت از پییشکسوتان، بازنشستگی کشوری و... به صورت توامان حقوق دریافت می‌کنند مورد شناسایی قرار گیرند تا حقوق و مزایای آن‌ها به صورت یکپارچه صورت گیرد و به جای آن به افرادی که از مزایای مالی کمتری برخوردارند و در شرایط مالی مناسبی نیستند، بتوانیم مستمری بیشتری اختصاص دهیم. البته برای این کار سعی داشتیم دستوری عمل نکنیم و افرادی که به لحاظ مالی در شرایط خوبی هستند را دعوت کرده و با آن‌ها صحبت کنیم و اهداف‌مان را برایشان تبیین کنیم تا آن‌ها نیز در این کار با ما همراه شوند و بتوانیم به افراد نیازمندتر کمک‌های بیشتری را اختصاص دهیم. بر همین اساس به اداره حمایتی‌مان اعلام کردم لیست ورزشکاران و پیشکسوتانی که به لحاظ مالی در شرایط مناسبی هستند و از ارگان‌های مختلف حقوق دریافت می‌کنند را شناسایی کنند و دراختیار ما بگذارند. اداره حمایتی صندوق نیز پس از بررسی‌هایی که داشت در نامه‌ای اعلام کرد ۱۴۳ نفر از این افراد را شناسایی کرده تا ما در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهیم اما من بار دیگر خواستار این شدم که در لیست نفرات تجدید نظر دقیق‌تری صورت گیرد تا خدای نکرده حقی از کسی ضایع نشود. بنابراین بار دیگر بررسی صورت گرفت تا اینکه اداره حمایتی در نامه‌ای به مورخ ۲۱ فروردین ماه اسامی ۵۰ نفر را در اختیار ما گذاشت تا در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. مطمئنا ما نیز اشتباهاتی در این لیست داشته‌ایم و چه بسا افرادی باید از آن کنار گذاشته می‌شدند و یا افراد دیگری به آن اضافه می‌شدند. با مصاحبه‌هایی که بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا با دو پیشکسوت عزیز ما محمدابراهیم سیف‌پور و سید علی اکبر حیدری صورت گرفت مشخص شد این دو نفر از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند هرچند که از راه آهن و ارتش حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند اما طبق اظهار نظر خودشان اجاره‌نشین هستند و به مستمری صندوق نیاز دارند. به همین خاطر من نسبت به ارائه لیست ۵۰ نفره از سوی اداره حمایتی شدیدا معترض شدم و با دستور وزیر ورزش  مستمری این افراد برقرار شد تا پس از بررسی‌های لازم در زمان لازم تصمیمات مقتضی گرفته شود. هدف ما حذف کسی نبود و تنها به دنبال این هستیم که عدالت را برقرار کنیم تا هیچ کدام از قهرمانان، ورزشکاران و حتی افراد ورزشکاری که گمنام هستند اما با شرایط سختی زندگی می‌کنند و یا در بستر بیماری هستند و کسی به یادشان نیست حمایت کنیم کما اینکه طی چند ماه گذشته بارها به افراد مختلف و نیازمند که خواستار کمک مالی بودند، کمک‌های بسیار خوبی داشتیم و وام‌های بلاعوض و یا با سود کم به آن‌ها اختصاص دادیم. البته وظیفه ماست که قدر قهرمانان‌مان را بدانیم تا خدای نکرده رسانه‌های بیگانه و دشمن از مصاحبه‌های انتقادی آن‌ها سوء استفاده نکنند. من در تماسی که با ساعی و سیف‌پور داشتم، از آن‌ها عذرخواهی کردم و اعلام کردم مطمئنا شان ورزشکاران و قهرمانان ما بسیاربالاست و ما هیچ گاه منکر زحمات و بزرگواری این عزیزان نیستیم. آن‌ها سال‌های سال برای کشورمان زحمت کشیدند تا توانستند پرچم مقدس کشورمان را در رویدادهای بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

* اگر درباره اتخاذ این سیاست معتقدید بررسی‌های لازم و دقیق صورت گرفته چرا باید با دو سه مصاحبه از سوی افراد مختلف و برخی فشارها از ادامه آن صرف نظر کنید؟

به هر حال با توجه به جو پیش آمده و اعتراضاتی که صورت گرفت وزیر ورزش و جوانان دستور داد این روند متوقف شود. اشتباهاتی نیز از سوی سیستم ما در ارائه لیست ۵۰ نفره وجود داشت که در نهایت این موضوع متوقف شد تا بررسی‌های لازم صورت گیرد و سپس اقدام شود. ضمن اینکه ما به دنبال حذف حقوق مستمری هیچ ورزشکاری نیستیم. ما به دنبال یکپارچه‌سازی نظام پرداخت قهرمانان و ورزشکاران‌مان هستیم. در حال حاضر کمیته ملی المپیک رقمی را به ورزشکاران و پیشکسوتان پرداخت می‌کند. از سوی دیگر برخی افراد از فدراسیون‌های ورزشی دریافتی دارند برخی از سازمان بازنشستگی حقوق می‌گیرند و صندوق حمایت نیز به این افراد مستمری می‌دهد. برای عدالت بیشتر باید نظام یکپارچه‌سازی در پرداخت‌ها صورت گیرد. در مذاکراتی که در این باره صورت گرفت مثلا به کمیته ملی المپیک اعلام کردیم لازم است از سوی شما و یا ما به صورت واحد پرداخت‌ها صورت گیرد و بر اساس شرایط مالی ورزشکاران باشد تا عدالت لازم برقرار شود. کمیته ملی المپیک قصد دارد افزایش بسیار خوبی در میزان پرداختی‌های خود تا سقف ۱۵۰ درصد داشته باشد. مستمری که از طرف صندوق به پیشکسوتان و ورزشکاران پرداخت می‌شود نیز در سال جاری افزایش خواهد داشت. بنابراین لازم است با تعامل لازم یکپارچه‌سازی صورت گیرد تا بتوانیم عدالت را برقرار کنیم.

* دستور ادامه روند پرداخت قبلی به تمام ورزشکاران و پیشکسوتان آیا خللی در سیاست‌های اجرایی شما وارد کرد یا خیر؟

به هر حال  سیاستی که به دنبال اجرایش بودیم متوقف و به آن لطمه وارد شد. ما دنبال قطع مستمری هیچ ورزشکار و پیشکسوتی نیستیم و بر اساس تعامل با تمامی ورزشکاران و پیشکسوتان پیش خواهیم رفت تا بهترین و عادلانه‌ترین روش ممکن را اتخاذ کنیم. وقتی مدیران دستور می‌دهند ما باید از آن تبعیت کنیم.

* از ورزشکاران در بستر بیماری که بعضا گمنام نیز هستند چه حمایت‌هایی انجام خواهید داد؟

هدف ما این است که به دنبال شناسایی افرادی باشیم که با مشکلات و بیماری‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند و نباید این افراد مشکل مالی برای درمان داشته باشند. مثلا ورزشکارانی که قطع نخاع هستند و یا از مریضی سرطان رنج می‌برند را مورد حمایت قرار می‌دهیم. وقتی که فردی از چند جا مستمری دریافت می‌کند این برخلاف سیاست صندوق در اجرای سیاست عادلانه است. ما حتی سعی می‌کنیم کسانی که نیاز به وام قرض‌الحسنه و یا کمک‌های بلاعوض داشته باشند، به همان میزان پولی که درخواست کردند، وام بدهیم تا مشکل‌شان برطرف شود. سیاست ما بر این مبناست که بتوانیم به خانواده‌های ورزشکارانی که از نظر منابع مالی در مضیقه و تنگنا قرار دارند کمک کنیم. هدف ما قطع مستمری ورزشکاران نیست. ما می‌خواهیم حقوق تمام ورزشکاران را یکپارچه کنیم. ما تاکنون به ورزشکاران زیادی کمک کرده‌ایم تا شان این افراد به خوبی حفظ شود و بتوانند مشکلات مالی‌شان را برطرف کنند.

وقتی پیشکسوت کشتی ما می‌گوید مدال‌های خود را به حراج می‌گذارد تا اجاره خانه خود را پرداخت کند در حقیقت خوراک خبری به رسانه‌های بیگانه می‌دهد. این برای ورزش ما بد است که چنین اخباری در آن منتشر شود. وقتی حسین رضازاده نیز در مصاحبه خود نسبت به قطع مستمری شاکی است، در این زمینه رسانه‌های ما مقصر هستند نه صندوق.

ما به دنبال این هستیم تا کسانی که از نظر مالی ضعیف هستند تقویت کنیم تا بتوانیم مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم. آن‌هایی هم که نیاز ندارند بهتر است در مجمع خیرین ورزش ثبت نام کنند و مستمری خود را در مسیر دیگری هزینه کنند.

ما باید سعی کنیم افرادی همانند ساعی را که برای کشور ما افتخارآفرینی کردند حفظ کنیم. ما در حال بررسی و رفع نواقص مستمری قهرمانان و پیشکسوتان هستیم تا بتوانیم کسانی که از مستمری کمتری برخوردار هستند و مشکلات زیادی دارند، مستمری آن‌ها را افزایش دهیم.

* آیا برنامه و اهداف جدیدی برای ورزشکاران و پیشکسوتان در نظر دارید یا خیر؟

برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری را به ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی ارائه دهیم، ورزش‌کارت ملی را که یک کارت شناسایی و هوشمند است در اختیار جامعه ورزش قرار خواهیم داد تا بتواند به صورت تخفیف یا رایگان از مجموعه‌های ورزشی در سراسر کشور استفاده کنند و حتی بتوانند از اماکن اقامتی در جاهای مختلف توسط این کارت بهره بگیرند. با استفاده از آن از امکاناتی نظیر هتل، بلیت هواپیما، خرید کالا، امکانات ورزشی و... با تخفیف استفاده کنند.

* رقم بودجه‌تان در سال جدید تا چه میزان افزایش داشته است؟

بودجه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در سال گذشته ۲۰ میلیارد بود که امسال به ۲۲ میلیارد افزایش پیدا کرده است. البته این تخصیص بودجه تنها خواست حمایت از ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی نیست و ما حتی به یک ورزشکار عادی نیز که اگر برای مبارزه قصد دارد در مسابقه شرکت کند و هزینه پرداخت پول هواپیما یا اسکان را بدهد، سعی می‌کنیم از طریق صندوق او را مورد پوشش قرار دهیم. تلاش ما  این است که از صفر تا ۱۰۰ به ورزشکاران کشور خدمت کنیم. ما حتی سعی می‌کنیم کمکی بلاعوض به ورزشکاران داشته باشیم و وام قرض‌الحسنه به آن‌ها پرداخت کنیم. البته این وام از ۵ میلیون تومان شروع می‌شود و حتی به برخی از ورزشکاران ۱۵ میلیون صندوق پرداخت کرده است. آن‌هایی که نیازمندتر هستند ما سعی می‌کنیم بدون تغییر در مقدار مبلغ وام را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم. من زمانی که مدیریت صندوق را بر عهده گرفتم حدود ۱۲ نفر مشاور مدیرعامل بودند که من در جهت کاهش هزینه‌ها عذر آن‌ها را خواستم و این مساله باعث شد که در هر ماه ۱۰۰ میلیون تومان صرفه جویی در اعتبارات صندوق صورت بگیرد. ضمن اینکه اعضای موظف هیات مدیره را به اعضای غیر موظف تغییر وضعیت دادیم تا بتوانیم تا حد امکان صرفه‌جویی در پرداخت‌ها داشته باشیم. در حقیقت تلاش من بر این بود تا هیچ بار مالی به صندوق اضافه نکنند. در حال حاضر از ۱۲۳ نفر کارمند حاضر در صندوق، ۲۰ نفر تعدیل نیرو داشتیم و سعی کردیم یک ساماندهی خوبی را در صندوق ایجاد کنیم. البته تنها کاری که من انجام دادم اضافه شدن معاونت امور قهرمانان و پیشکسوتان بود که مسئولیت آن را به بهزاد کتیرایی سپردم. در حال حاضر سه معاونت امور شرکت‌ها و مجامع، معاونت مالی و معاونت امور قهرمانان و پیشکسوتان وجود دارد که ما تنها یک معاونت اضافه کردیم. من نمی‌توانم به ناحق کسی را از صندوق اخراج کنم چون با این کار آخرت خود را به خاطر دنیای کسی از بین نمی‌برم.

* برخی شنیده‌ها حاکی از این است که طی سال‌های گذشته و در دوران مدیران قبلی فسادها و سوء استفاده مالی در صندوق حمایت از قهرمانان و پییشکسوتان ایران صورت گرفته اما رسیدگی جدی به این اتفاقات انجام نشده است. آیا شما درباره بررسی این مباحث وارد عمل شده‌اید یا خیر؟

از این بابت مسائلی وجود دارد که در حال بررسی است و ما سعی داریم سرمایه‌هایی که از صندوق خارج شده است دوباره به صندوق برگردانیم. متاسفانه قراردادهایی بوده که منعقد شده که برخی از این قراردادها در دادگاه در حال بررسی است. سیاست ما بر این است که پشت سر مدیران قبلی صحبت کنیم. هدف ما بر این است که بتوانیم شرایط بهتری را در صندوق فراهم کنیم و قراردادهایی که باید بهتر بسته می‌شد و در حال حاضر ضعیف بسته شده است، بررسی کنیم تا خللی به صندوق وارد نشود. بعضی از این قراردادها بی‌انصافی بسته شده است. حتی در زمینه حقوق پرسنل نیز شکایت‌هایی شده که ما در حال بررسی این گونه مسائل هستیم. در حال حاضر ۶ شرکت داریم که ۴ شرکت متاسفانه نیمه تعطیل و بدون فعالیت باقی مانده است. ما سعی داریم تا این شرکت‌ها دوباره فعالیت خود را از سر بگیرند. همچنین اگر سرمایه گذار خوبی پیدا کنیم تصمیم داریم تحت مدیریت وزارت ورزش و جوانان یک استادیوم بزرگ و بین‌المللی در کنار حرم امام احداث کنیم که قطعا این استادیوم از استادیوم آزادی بزرگتر خواهد بود. وزارت ورزش مدیریت این کار را بر عهده دارد و به دنبال سرمایه‌گذار است. ما نیز اگر بتوانیم سرمایه‌گذار پیدا کنیم برای احداث این مجموعه به وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌کنیم.

* آیا برنامه‌ای برای توجه بیشتر به ورزشکاران مدال‌آور پارالمپیکی و پرداخت عادلانه‌تر به آنها دارید یا خیر؟

باید بازنگری درپرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی صورت بگیرد تا بتوانیم حقوق ورزشکاران المپیکی به پارالمپیکی نزدیک کنیم. البته در ورزشکاران پارالمپیکی تعداد مدال‌ها زیاد است و ما نمی‌توانیم برای هر مدال حقوقی پرداخت کنیم ولی در حال انجام کار کارشناسی هستیم تا مستمری آن‌ها به مستمری المپیکی‌ها نزدیک شود. این مساله نیاز به زمان دارد و انجام آن به زودی امکان‌پذیر نیست. هیات امنای صندوق پیشنهاد خود را برای افزایش مستمری قهرمانان پارالمپیک به وزیر ورزش ارائه خواهند داد تا او تصمیم نهایی را در این زمینه اتخاذ کند. البته من از زمانی که در راس صندوق قرار گرفتم نه تماسی و نه صحبتی با محمود خسروی وفا برای یکسان‌سازی ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی نداشتم و ما خود در حال بررسی این موضوع هستیم تا بتوانیم حقوق آن‌ها را به المپیکی‌ها نزدیک کنیم.

* بر چه اساسی مستمری اختصاص یافته به ورزشکاران در رده‌های مختلف را محاسبه و به آن‌ها پرداخت می‌کنید و آیا قرار است افراد بیشتری همچون مربیان و داوران نیز به لیست اضافه شوند؟

بر اساس ۷ ردیف که در هیات مدیره صندوق حمایت در زمان تاسیس مصوب شده عمل می‌کنیم و به ورزشکاران و پیشکسوتانی که در ردیف‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند مستمری پرداخت می‌شود. قصد داریم نام داوران و مربیان واجد شرایط را نیز برای دریافت مستمری در این لیست قرار دهیم چرا که برخی مربیان به حق اعتراض می‌کنند که ورزشکارشان از مزایای مستمری صندوق بهره می‌برند اما آن‌ها مغفول مانده‌اند یا اینکه داوران ما که در عرصه‌های بین‌المللی حضور دارند نیز باید در زمره دریافت کنندگان مستمری قرار گیرند.

* و صحبت پایانی...

ما آمده‌ایم تا به ورزش کشور خدمت کنیم. مطمئنا در این راه با مشکلات زیادی نیز روبه‌رو خواهیم شد اما هدف ما این است که خدمتی متناسب با شان و جایگاه قهرمانان و پیشکسوتان‌مان به آن‌ها ارائه دهیم. امیدوارم در این راه رسانه‌ها نیز به ما کمک کنند و اگر ایراداتی نیز در نحوه کار و برنامه‌ریزی ما وجود دارد آن را به ما گوشزد کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها