بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
رئیس کمیته داوران فوتبال همدان با بیان اینکه تحول مثبت و نوینی در انتظار جامعه داوری فوتبال همدان است، گفت: برنامه‌هایی دارم که در هیچ کجای کشور انجام نشده است.

تدبیر24»علی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به قبول تصدی ریاست کمیته داوران فوتبال همدان، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که این پیشنهاد از جانب مهندس صوفی که شهردار همدان نیز هست به بنده شده است.

وی ادامه داد: من همیشه به زادگاه و اصالت خودم احساس دِین داشتم و باید آن را ادا می‌کردم، این ادای دین نباید تنها به گذاشتن پست در صفحه اینستاگرام منوط می‌شد.

رئیس کمیته داوران فوتبال همدان فضای داوری این استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: استان همدان پیشرفت‌های خوبی در امر داوری فوتبال و فوتسال داشته است و در حال حاضر دارای دو داور و یک داور بین‌المللی است.

وی اضافه کرد: داوری در فوتبال همدان منوط به امروز نیست و در گذشته هم آقایان یثربی و مشفق هم از داوران و کمک‌داوران خوب و بین‌المللی استان بوده‌اند.

از همه پیشکسوتان داوری برای همکاری دعوت می‌کنم

خسروی خواستار کمک همه جامعه داوری استان به خصوص پیشکسوتان شد و گفت: به کمک همه داوران از جمله پیشکسوتان نیاز داریم و دست همه پیشکسوتان ساکن استان و حتی بزرگان داوری که خارج از همدان هستند، نظیر منوچهر نظری داور بین‌المللی فوتسال، کاظم سلیمانی دبیر فعلی کمیته فوتسال فدراسیون، معصومه شکوری داور بین‎المللی و... را برای کمک می‌فشارم.

وی بیان کرد: حتی حاضرم برای دعوت به درب منازل تک‌تک پیشکسوتان داوری همدان که حتی خارج استان زندگی می‌کنند رفته و از آنها خواهش کنم تا به ما کمک کنند

این پیشکسوت داوری کشورمان تصریح کرد: از همین‌جا به همه داوران فوتبال استان می‌گویم اختلافات را کنار بگذارند و سال 97 باید سال آشتی ملی جامعه داوری همدان باشد.

برنامه‌هایی دارم که در هیچ جای کشور اجرا نشده است

وی با بیان اینکه برای داوری فوتبال در همدان برنامه‌ای پنج ساله دارم، اظهار کرد: هدف من در فوتبال همدان برای یک روز و دو روز نیست که اگر این باشد در آینده‌ای نزدیک شکست خواهیم خورد.

وی ادامه داد: داوری فوتبال همدان در پنج سال آینده حرف‌هایی به مراتب بیشتر از امروز در کشور و حتی آسیا برای گفتن دارد و ما در راه باید همواره افق دور را ببینیم.

خسروی بیان کرد: برنامه‌های خوب و مدونی برای داوری همدان دارم که در هیچ جای کشور انجام نشده است و این کار آینده داوری همدان را تضمین خواهد کرد.

وی گفت: رفتارهای غلطی که با ما در گذشته شده است، آموزش‌هایی که به ما ندادند را آماده‌ام تا در همدان اصلاح کنم.

بستر داوری فوتبال باید در همه استان گسترده شود

رئیس کمیته داوران فوتبال همدان با اشاره به اینکه داوری همدان باید ریشه‌ای شود، افزود: همدان یکی از استان‌های پیشرو در داوری است و حتی من بر این باورم استان‌های غربی در داوری از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و باید برای توسعه آن کار ریشه‎‌ای و پایه‌ای کرد.

وی اضافه کرد: باید تدریس داوری را در آموزش و پرورش شروع کنیم تا داوران بین‌المللی ما نظیر بیژن حیدری با حضور در رنگ ورزش مدارس به اشاعه فرهنگ داوری کمک کنند.

خسروی تصریح کرد: آماده هستیم با مساجد، بسیج، هلال احمر، دهیاری‌ها نیروی انتظامی، مدارس و... برای آموزش داوری و جذب داوران جوان، همکاری کنیم تا بستر داوری در همه استان گسترده شود.

وی تأکید کرد: وقتی از یک خانه دو داور بین‌المللی بیرون می‌آید این نشانگر وجود پتانسیل است و ما باید آن را بزرگ کنیم تا شاهد رشد بیش از بیش داوری همدان شویم.

این داور بازنشسته کشورمان اظهار کرد: به طور مثال باید با همکاری هیأت‌های استان‌های غربی و جنوبی کشور همکاری کنیم تا طرح ترانسفر داور برای بازی‌های حساس استان‌ها اجرا شود، طرحی که حتی کشورهای حوزه خلیج فارس انجام می‌دهند، اما در کشور ما تاکنون اجرا نشده است.

وی ادامه داد: این کار باعث می‌شد تا فرهنگ داوری دیگر استان‌ها را بشناسیم.

فکر رئیس کمیته داوران مهم است نه حضور

خسروی در پاسخ به انتقادهایی مبنی بر ساکن نبودنش در استان همدان، افزود: امروز فوتبال مرزبندی ندارد و فکر انسان‌هاست که فوتبال را رو به جلو حرکت می‌دهد.

وی اضافه کرد: من این انتقادها را به صورت طنز جواب می‌دهم که چرا رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از زنجان می‌تواند بیاید تهران! اما رئیس کمیته داوران هیأت همدان نمی‌تواند از تهران به همدان بیاید!

رئیس جدید کمیته داوران هیأت فوتبال همدان بیان کرد: برای پیشبرد اهداف کمیته نیاز به یک دپارتمان قوی، مسئول آموزش خوب، یک روابط عمومی کاربلد و... هستیم تا کارها را به خوبی به جلو حرکت دهند.

وی تأکید کرد: کارها در کمیته داوران همدان توسط یک نفر انجام نخواهد شد زیرا ما یک تیم هستیم و کارها باید توسط تیم اداره شود تا نیازی به رئیس کمیته نباشد.

خسروی یادآور شد: من در شهرداری تهران یاد گرفته‌ام که تنها فکر رئیس باید حاکم باشد نه حضورش و مابقی کارها باید توسط تیم انجام شود.

رئیس کمیته داوران فیفا در سوئیس نه اطاق دارد و نه میز

وی با ابزار گلایه‎مندی از یکی از مجریان تلویزیونی همدان افزود: من پس از دو ساعت از انتصابم با انتقاد یکی از مجریان شبکه همدان مواجه شدم که که گفته بودند خسروی ساکن همدان نیست و حضورش برای فوتبال همدان مفید نیست.

رئیس کمیته داوران فوتبال همدان گفت: به طور مثال باید بگویم که کولینا رئیس کمیته داوران فیفا اصلاً حضور تمام وقتی در مقرر فیفا ندارد و حتی اطاق یا میز و صندلی هم برای وی برقرار نیست.

وی اضافه کرد: این تفکر غلطی است که رئیس کمیته باید همه‌کاره کمیته باشد، پس نقش دپارتمان‎ها چیست؟

اگر برنامه نداشتم به همدان نمی‌آمدم

خسروی با اشاره به اینکه من هنوز همان علی خسروی سابق هستم گفت: من هنوز هم همان منتقد قبلی هستم و تنها برای پیشرفت داوری به همدان آمدم و قبول مسئولیت کردم.

وی بیان کرد: من معتقدم وقتی برنامه نداشته باشی نباید جایی بروی و من با برنامه کاملی به همدان آمدم.

این داور بین‌المللی اسبق فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در این مدت از باشگاه‌های فوتبال برای همکاری، دعوت داشتم که هم از لیگ برتر بودند و هم از لیگ دسته اول، اما چون از جامعه داوری هستم تنها برای کمک به این جامعه وارد کار می‎شوم و خوشحالم می‌توانم به داوری زادگاهم همدان کمک کنم.

برچسب ها: تدبیر24 ، برنامه‌ها
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها