بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
بر اساس گزارش مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، شاهد رضایت ۷۰ تا 75درصدی شهروندان از میادین میوه و تره بار در طرح تخفیفات نوروزی بودیم.
تدبیر24»گزارش مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از میادین میوه و تره بار ابتدا رضایت از کیفیت محصولات ارائه شده را مورد بررسی قرار داده است. بدین ترتیب در هر قلم میوه و سبزی، میزان رضایت مردم (زیاد و خیلی زیاد) بالای ۵۰ درصد بود و میزان نارضایتی پایین تر از ۱۵ درصد.
در نظرسنجی قیمت میوه وس بزی، آمار قابل توجهی به دست آمده است. چنانچه میزان رضایت شهروندان بالاتر از ۷۰ درصد بوده و نارضایتی از قیمت ها کمتر از ۶ درصد را نشان می دهد.
▫️تخفیف در محصولات ارائه شده مورد سومی بود که این نظرسنجی به آن پرداخت. ۵۳.۵ درصد از پاسخگویان اعلام رضایت از میزان تخفیفات را داشتند و ۲۵.۶ درصد عنوان کردند تخفیف ها چندان چشمگیر نبوده است.
در مورد سوال دیگر درباره کیفیت محصولات میدان ها با سایر فروشگاه ها، ۳۱ درصد از مراجعه کنندگان اعلام کردند کیفیت محصولات بهتر از جاهای دیگر بود. ۴۰ درصد گفتند کیفیت محصولات تفاوتی با فروشگاه های دیگر ندارد. همین مقایسه این بار درباره قیمت مطرح شد که ۷۲ درصد از شهروندان اعلام کردند قیمت ها بسیار ارزان تر بوده و ۲۴ درصد گفتند قیمت ها تفاوت محسوسی با بیرون نداشته است.
حاضران در این نظرسنجی در مورد کیفیت میوه ها و سبزیجات عنوان کردند. ۶۶ درصد آنها با پاسخ زیاد و خیلی زیاد به کیفیت دادند. این رضایتمندی در مورد گوشت قرمز ۷۰ درصد، آبزیان ۸۱ درصد و تخم مرغ ۸۳ درصد و مرغ ۸۶ درصد بوده است.
بنا بر این گزارش بیشترین نارضایتی مربوط به امکانات استراحت و صندلی در میدان ها بود که ۱۹ درصد از مراجعه کنندگان درباره آنها ابراز نارضایتی کردند.
گفتنی است این نظرسنجی مربوط به دوره زمانی 25 اسفند تا 25 فرودین و مربوط به تخفیفات نوروزی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها