بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
وزیر خارجه انگلیس خطاب به آمریکایی‌ها گفت: حالا خودتان بروید و با ایرانی‌ها مذاکره کنید.
تدبیر24»بوریس جانسون ضمن انتقاد از ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای ایران از وی خواست از این پس خودش با ایرانی‌ها مذاکره کند. وی گفت: بریتانیا هر طور شده از منافع خود در رابطه با ایران دفاع خواهد کرد و هیچگاه برجام را ترک نخواهد کرد.

جانسون همچنین آمریکا را متهم به نابودی برجام کرد و گفت: حالا اگر راهبرد جدیدی دارید بروید و با ایرانی‌ها مذاکره کنید؛ مسئولیت خروج یکجانبه از برجام برعهده آمریکا است و حالا این کشور است که باید در رابطه با ایران به دنبال استراتژی و چاره جدیدی برای چالش‌های منطقه خاورمیانه باشد؛ به هرحال لندن به فکر منافع خود است و از برجام حمایت خواهد کرد.

وزیر خارجه انگلیس گفت: رییس‌جمهور ترامپ خودش دیشب گفت در رابطه با ایران در پی راه‌حل جدیدی است؛ ما منتظریم تا راه‌حل جدید او را ببینیم؛ ما مشکلی با راهبرد جدید ترامپ در مورد ایران نداریم اما باید بدانیم که بدون برجام، این راه‌حل چه خواهد بود؟

جانسون در پاسخ به سوالی درمورد وضعیت شرکت‌های انگلیسی که در تجارت با ایران هستند تاکید کرد لندن از آنها حمایت خواهد کرد. وی تاکید کرد: تا وقتی که ایران به برجام متعهد است لندن هم پای این قرارداد ایستاده و قصد ندارد از آن کناره رود.


شفقنا

برچسب ها: تدبیر24 ، مذاکره
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها