بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
پدر جوان وقتی متوجه ارتباط دخترش با پسر نوجوانی شد در اقدامی جنون آمیز پسر غریبه را 3 ساعت در خانه اش هدف شکنجه هایش قرار داد.
تدبیر24» چندی پیش پسر 14 ساله ای همراه مادرش پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از ماجرای 3 ساعت شکنجه گری در خانه دختر مورد علاقه اش پرده برداشت.
این پسر نوجوان که در شکنجه گاه پدر خشمگین دچار سکته قلبی شده بود چند روزی را در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته بود.
حمید پس از بهبودی پیش روی بازپرس آرش سیفی در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 گفت: چندی پیش که از طریق تلگرام با دختر 14 ساله ای به نام مونا آشنا شدم و خیلی زود به هم علاقه پیدا کردیم و همیشه برای دیدن هم در فضای داخل شهرک قرار می گذاشتیم و خیلی زود به دیدارهایمان پایان می دادیم تا کسی متوجه دوستی ما نشود.
وی افزود: پس از آخرین دیدار در خانه نشسته بودم که مونا از من خواست تا برای دیدنش به جلوی در ساختمانشان بروم.
شوکه شده بودم چون هیچ وقت تا یک قدمی خانه دختر مورد علاقه ام نرفته بودم که مشکلی پیش نیاید اما وقتی از من خواست به دیدنش بروم پذیرفتم.
پسر نوجوان ادامه داد: وقتی جلوی در ساختمان ایستاده بودم پدر مونا با چهره ای برافروخته به سراغم آمد و بدون هیچ حرفی یقه ام را گرفت و با کتک کاری مرا داخل خانه اش کشاند.
اجازه حرف زدن نداشتم و فقط کتکم می زد تا اینکه جلوی چشمان مونا لباس هایم را از تنم در آورد و با کمربند به جانم افتاد.
هرچه التماس می کردم بی فایده بود و پس از 3 ساعت شکنجه و کتک خوردن دیگر هیچی نفهمیدم و بیهوش روی زمین افتادم که وقتی چشمانم را باز کردم دیدم روی تخت بیمارستان هستم.
مادر حمید در حالیکه اشک می ریخت در ادامه به بازپرس گفت: 3 ساعت بود که از پسرم بی خبرم بودم و هرچه به موبایلش زنگ می زدم جواب نمی داد و وقتی از خانه بیرون آمدم دیدم پسرم بیهوش جلوی در خانه است که او را به بیمارستان رساندم.
با ادعای این پسر نوجوان بازپرس سیفی دستور داد تا تیمی ازماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای صحت این ماجرا و دستگیر پدر شکنجه گر وارد عمل شوند.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات میدانی خود را در شهرکی که دختر و پسر نوجوان زندگی می کردند کلید زدند و روز 23 مرداد ماه پدر شکنجه گر را در خانه اش دستگیر شد.
این پدر 40 ساله در همان تحقیقات ابتدایی لب به اعتراف گشود و گفت: وقتی دیدم دختر با پسر غریبه همدیگر را در شهرک ملاقات می کنند از شدت عصبانیت کنترلم را از دست دادم و از دخترم خواستم پسر نوجوان را به جلوی ساختمان بکشاند.
چون نمی خواستم این ملاقات ها باعث بی آبرویی ام بشود او را داخل خانه کشاندم با با کتک زدن پسر جوان خواستم درس عبرتی برای دخترم و حمید بشود که دیگر دست به این کارها نزنند.
بنا به این گزارش، بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور بازداشت موقت پدر شکنجه گر را به اتهام آدم ربایی صادر کرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها