بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

تدبیر24»بهار فصل هوای هوای مطبوع، طبیعت سرسبز و شکوفه‌های رنگارنگ است از همین جهت بسیاری از بسیاری گردشگران در این فصل به سفر می‌روند و به نوعی زیبایی‌ها را به آغوش می‌کشند. هر بخشی از دنیا گوشه‌ای از این زیبایی‌ها را به‌نمایش می‌گذارد و گردشگران از بهترین تورهای مسافرتی فصل بهارلذت می‌برند

بهار زیبایی‌های زیادی را در دل خود گنجانده است و بسیاری از گردشگران این فصل را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. فصل بهار زمانی است که بسیاری از شهرهای دنیا در زیباترین حالت خود قرار دارند، از این جهت انتخاب مکان مناسب در این فصل کار نسبتاً دشواری است. یکی از دلایلی که افراد بهار را برای سفر انتخاب می‌کنند هوای بسیار مطبوع است و بسیاری از باغ‌ها و درختان با شکوفه‌های زیبای خود جلوه‌های خاص و رنگارنگی را ایجاد می‌کنند. در این مقاله بهترین تورهای مسافرتی فصل بهار را معرفی می‌کنیم که از محبوبیت بیش‌تری در بین گردشگران برخوردار است.

پاریس، فرانسه

دلایل بسیاری وجود دارد که گردشگران در فصل بهار پاریس را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. باغ‌ها و پارک‌های این شهر شکوه زیبایی را بوجود می‌آورند، درختان موز و گل‌های رز این شهر در فصل بهار باعث می‌شود که گردشگران لقب بهشت را به پاریس داده‌اند. بسیاری از فستیوال‌ها و کارناوال‌های شادی در فصل بهار در پاریس برگذار می‌شود و کم‌تر کسی است که در نزدیکی ایفل عکس یادگاری نگیرد. . با این حال درصورتی‌که از پاریس بازدید می‌کنید، حتما باید مکان‌هایی همانند قلعه‌های تاریخی، روستاهای زیبا با سبک معاصر و یا موزه‌ لوور پاریس بازدید کنید. هر منطقه از فرانسه بازگو کننده فرهنگ غنی و سنت‌های دیرین این کشور می‌باشد که توریست‌های زیادی با تور اروپا از این مناطق بازدید می‌کنند.

استانبول، ترکیه

استانبول سومین شهر توریستی جهان است که در تمامی فصول سال به‌ویژه در فصل بهار گردشگران زیادی را به خود می‌کشاند. اگر علاقه‌مند گشت‌وگذار در مراکز خرید هستید اخذ تور ترکیه و سفر به استانبول گزینه‌ی ایده‌عالی برای شماست. چرا که در استانبول مراکز خرید مجللی قرار گرفته است که برندهای مطرح و نام‌آشنای دنیا در آن شعبه دارند و در مواقعی خاصی از سال بروی اجناس خود تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را درج می‌کنند. براساس گزارشات آژانس مسافرتی سالیان سفر " در فصل‌های شلوغی نظیر بهار و تابستان، در تمام روزهای هفته پروازهای استانبول از سراسر کشور به مقصد ترکیه انجام می‌شوند تا تور استانبول بدون هیچ دغدغه‌ای انجام شود. این پروازها توسط بهترین هواپیمایی‌های کشور انجام می‌شوند و تقریباً تمام گردشگران از آن‌ها رضایت دارند."

هلند

هلند به کشور گل‌ها مشهور است و حتماً عکس‌های زیبای آن را در فصل بهار مشاهده کرده‌اید. اما مشاهده‌ی این مناطق زیبا از نزدیک تجربه‌ی شگفت‌آوری است که گردشگران را به سمت خود می‌کشاند. باغ‌های Keukenhof در از ماه مارس تا می منظره‌ی باشکوهی از گل‌های لاله بوجود آورده‌اند و شما می‌توانید در طی سفر به این منطقه با تور دوچرخه و قایق‌سواری را ازدست ندهید. در این باغ 7 میلیون گل لاله، اوودی و سنبل پیش چشم بازدید کنندگان در محیطی به مساحت 32 هکتار قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید در طی سفر خود هلند به بازار گل بلومن سر بزنید که این بازار تنها بازار گل شناور جهان به‌شمار می‌آید.

گرجستان

گرجستان همانند کشور خودمان چهار فصل است و در هر فصل جذابیت‌های زیادی برای سفر به این منطقه دارد. اما بسیاری از گردشگران فصل بهار را مناسب‌ترین زمان برای اخذ تور گرجستان می‌دانند. در این فصل هوا متعدل است و درختان رنگارنگ، شکوفه‌های زیبا و بارش باران نقاشی زیبایی را آفریده است و بازدید از این کشور را جذاب‌تر کرده است. اکثر گردشگران، تمام وقت خود را در تورهای گرجستان به گشت و گذار و شب‌گردی در خیابان‌های تفلیس و باتومی می‌گذرانند، اما بهتر است که حداقل یک روز را به شناخت مصادیق هنر در این کشور اختصاص دهند؛ چرا که مطمئناً عدم تجربه و بازدید از هنرهای گرجستان به ضرر گردشگران تمام خواهد شد.

 

جزیره‌ی سنتورینی، یونان

اگر به‌دنبال مکانی زیبا به‌دور از هیاهوی شهر هستید، جزیره‌ی سنتوری یونان پاسخگوی نیازهای شما می‌باشد. بدون شک تمامی مناطق یونان در فصل بهار زیبایی بی‌حد و حصری دارند. جزیره‌ی سنتوری با نام ترا نیز شناخته می‌شود که در 200 کیلومتری دریای اژه واقع شده است. در طول قرن‌ها یونانیان روستاهایی را در لبه‌‌های تیز آتشفشان‌‌های بلند سانتوری بنا کرده‌اند. بسیاری از افراد بر این باور هستند که جزیره‌ی ترا شهر افسانه‌ای گمشده‌ی آتلانتیس بوده است و انفجار باعث شده تا گودال بزرگی در آن شده است و این گودال در کنار دریای اژه به‌صورت خلیج درآمده است.

 

جزیره‌ی کیش

بسیاری از افراد براین باور هستند که بهترین زمان برای اخذ تور کیش در فصول سرد سال به‌دلیل آب‌وهوای گرم خلیج‌فارس است. اما باید گفت که در فصل بهار نیز این منطقه بسیار مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد و هوا در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. در حقیقت این جزیره یکی از توریستی مناطق ایران است که امکانات بسیار خوبی را در اختیار گردشگران در فصل بهار قرار می‌دهد. دمای هوا در این فصل تا 30 درجه‌‌ی سانتی گراد بالا می‌رود و شما می‌توانید در پیاده‌‍روی مناسبی در کنار ساحل را تجربه کنید.

جزیره‌ی فوجی، ژاپن

بدون شک جزیره‌ی فوجی یکی از زیباترین مناطقی که در فصل بهار که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد. این منطقه خانه‌ی کوه فوجی مشهور است و آبشارها، چشمه‌های گرم، جزایر آتشفشانی و دریاچه‌های عمیق جلوه‌های را ایجاد کرده است. در کنار آن در فصل بهار شکوفه‌های گیلاس تصویری را ایجاد می‌کنند که گویی عکاسی در این منطقه با فتوشاپ ایجاد شده است. چشنواره‌های مختلفی نیز در در این فصل در فوجی برپا می‌شود که همه چیز در طی برگذاری جشنواره به رنگ صورتی است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها