بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
والیبال ورزشی رقابتی است و هر کسی در این ورزش تلاش می‌کند تا به شیوه خود توانایی‌اش را افزایش دهد. راه‌هایی بر افزایش توانایی و کارایی در ورزش والیبال وجود دارد که حائز اهمیت است.

تدبیر24»نکات زیر می‌تواند به کارایی ورزش والیبالیست‌ها کمک کند.

۱. ریکلس کردن را فراموش نکنید:

ریلکس کردن یکی از راه‌های افزایش مهارت والیبال است. گاهی اوقات تمرین بسیار زیاد نیز نتیجه‌ عکس دارد و ممکن است به بدن  آسیب وارد شود. همیشه زمانی را برای خودتان داشته باشید تا از کارهایی که دوست دارید لذت ببرید و به شما فشاری وارد نشود. در این زمان‌ها سعی کنید آرامش خود را به دست آورید و کارهای متفرقه‌ای که دوست دارید، انجام دهید.

۲. حرکات را کمتر کنید:

بهتر است که بی جهت در زمین به این طرف و آن طرف نروید. شاید این کار سخت باشد اما بهتر است روش ذهنی خود را تغییر دهید. بهتر است تا حدی که باید حرکت کنید و انرژی خود را برای مواقع لازم نگه دارید. با تمرین می توانید در یابید که چه زمانی باید حرکت کنید.

۳. بی دلیل توپ را دنبال نکنید:

بسیاری از والیبالیست‌ها این عادت را دارند. بهتر است به هم تیمی‌های خود اعتماد کنید. همیشه لازم نیست که توپ را دنبال کنید. سعی کنید زبان بدن هم تیمی‌های خود را یاد بگیرید. به ‌این‌ ترتیب کار گروهی بهتر خواهید داشت.

برچسب ها: تدبیر24 ، والیبال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها