بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
بنابر اعلام وزیر آموزش و پروش انگلیس، این وزارتخانه برای جذب نیروهای جدید تصمیم گرفته است، حجم کاری معلمان را کاهش دهد و از نیروهای جدید نیز بهره گیرد.

تدبیر24» بنابر اعلام وزیر آموزش و پروش انگلیس، این وزارتخانه برای جذب نیروهای جدید تصمیم گرفته است، حجم کاری معلمان کنونی را کاهش دهد و از نیروهای جدید بهره گیرد. 

به گفته «دامیان هیندز» وزیر آموزش و پرورش انگلیس، مهم‌ترین راهکار برای جبران کمبود معلم مدارس، کاهش ساعات کاری آنها و در واقع حجم کاری آنهاست؛ ضمن اینکه این اقدام فرصت جذب نیروهای جدید و اشتغال برای عده‌ای را فراهم می‌کند. 

«دامیان هیندز» در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است: حجم کاری معلمان تنها به علت حل بحران جذب نیرو در مدارس کشور انگلیس انجام خواهد شد. 

وی در اولین سخنرانی خود به عنوان وزیر آموزش در جمع مدیران و معلمان اظهار داشت: دولت مانع از انجام وظایف بی‌هدف معلمان خواهد شد تا آنها بتوانند بر مسائل مهم آموزشی دانش‌آموزان تمرکز کنند. 

وزیر آموزش و پرورش انگلیس در توضیح «وظایف بی‌هدف» افزود: وظایف غیر درسی که به معلمان محول می‌شود تا آنها را در ساعات کاری و کلاس درس انجام دهند، اساساً برای دانش‌آموزان مفید نیست و دانشی به آنها اضافه نمی‌کند؛ تنها بار آموزشی معلمان را سنگین‌تر می‌کند بدون آنکه بازدهی داشته باشد.

دامیان هیندز می‌گوید: ساعات طولانی و تشریفات بیش از حد بزرگ‌ترین تهدید در مسیر جذب نیرو و حفظ آنان است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها