بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: صدا و سیما در استراتژی و سیاستگذاری خود یک جانبه است و بر پایه یک نگاه عمل می‌کند.

تدبیر24»پروانه مافی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانشجویان و انتقاد از مدیریت فعلی و سابق سازمان صدا و سیما بیان کرد:‌ مقام معظم رهبری در دیداری که با دانشجویان داشتند و انتقادی که دانشجویان نسبت به مدیریت یک جانبه صدا و سیما که بر محور یک نگاه است، از این سازمان انتقاد کرد. این انتقاد نیز کاملا بجاست. نمایندگان مجلس نیز نسبت به نگاه یک طرفه‌ای که در صدا و سیما وجود دارد منتقد هستند و تذکرات زیادی در این زمینه دادند اما تاثیری در روند مدیریتی صدا و سیما مشاهده نشده است. این حالت  تا جایی  ادامه پیدا کرد که دانشجویان نیز امروز انتقاد خود را مطرح کردند و رهبر انقلاب آن را بجا دانست.

وی افزود:‌ با توجه به صحبت‌هایی که رهبر  انقلاب در زمینه‌ی صدا و سیما داشتند جای هیچ گونه تردید و سهل انگاری باقی نمی‌ماند و صدا و سیما باید به عنوان مهمترین رسانه‌ی ملی عزم خود را برای تغییرات  اساسی جزم کند. دیدن نگاه عموم مردم و منعکس کردن نظرات عامه جامعه از اقداماتی  است که صدا و سیما باید برای برطرف ساختن انتقادات نسبت به این سازمان انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: صدا و سیما در استراتژی و سیاست‌گذاری خود یک جانبه است و بر پایه‌ی نگاه به میل و افراد سیاسی می‌چرخد لذا نمی‌تواند عام‌گرا باشد و مقبولیت عمومی داشته باشد. باید در این زمینه تغییرات اساسی انجام داده شود. صدای مردم باید از صدا و سیما شنیده شود.

وی در پایان گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند وقتی از نیروهای جوان و انقلابی و دارای تخصص در حوزه‌ی رسانه استفاده شود صدا و سیما می‌تواند تغییر  کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، صدا و سیما
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها