بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
شب گذشته دهکده سبززندگی، در باشگاه انقلاب تهران، شب متفاوتی را تجربه کرد. دهکده سبز زندگی، به همت سفیر کمپین ارمغان، میزبان ستارگانی بود که برای بازگشت مادران زندانی به خانه دور یکدیگر جمع شده بودند...

تدبیر24»شب گذشته دهکده سبززندگی، در باشگاه انقلاب تهران، شب متفاوتی را تجربه کرد. دهکده سبز زندگی، به همت سفیر کمپین ارمغان، میزبان ستارگانی بود که برای بازگشت مادران زندانی به خانه دور یکدیگر جمع شده بودند. بهانه این گردهمایی فروش لباس اورجینال ورزشی دو ستاره فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به بالاترین قیمت بود تا مبلغ جمع آوری شده به آزادسازی زنان زندانی جرایم غیرعمد اختصاص داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده؛ در این مراسم که به همت بهاره رهنما سفیرکمپین ارمغان و مسئولان دهکده سبززندگی تدارک دیده شده بود ستارگان دیگری چون گوهرخیراندیش، کوروش تهامی، نفیهس روشن، نیما نکیسا، مهوش وقاری، محسن قاضی مرادی،‌سیدهادی کاظمی، سعیدامیرسلیمانی،‌مریم حیدرزاده، محمدحمزه‌ای، میثم یوسفی، حسین غیاثی، پرندزاهدی حضور داشتند و اجرای این مراسم را سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تئاتر کشورمان برعهده داشت.

در ابتدای این مراسم بهاره رهنما در جمع حاضران اعلام کرد: سومین دوره از کمپین ارمغان که به همت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ستاد دیه به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده است، ۳۶۰ زن زندانی جرایم غیرعمد را به عنوان جامعه هدف خود انتخاب کرده. این زنان که عمدتا مادر هستند، بیشتر قربانی جرایم مردان می‌شوند. آن ها مادرانی هستند که ضمانت چک همسر و فرزندان خود را می‌کنند، برای آن‌ها وام می‌گیرند و یا سرمایه‌گذاری می‌کنند و به علت ورشکستگی به زندان می‌روند. رهنما تاکید کرد: زندانی شدن مادران لطمات جبران ناپذیری به خانواده‌ها می‌زند و چرخه آسیب را در خانواده آن‌ها ادامه می‌دهد. مادران بالای سر فرزندان خود نیستند،‌و فرزندان به راحتی به دلیل عدم کنترل مادر وارد بزهکاری پیش از موعد می‌شوند.

سفیر کمپین ارمغان تاکید کرد: برای آزادی این ۳۶۰ زن زندانی مبلغی بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان مورد نیاز است، ما در این طرح به کمک شما این ۱۴ میلیارد را فراهم می‌کنیم و من قول می‌دهم این اتفاق را جهانی کنم، من معتقدم شما مردم ایران توانایی آزاد کردن زنان قربانی جرایم غیرعمد را دارید و من به شما قول می‌دهد در این اتفاق همراه شما باشم.

در ادامه این مراسم دو لباس ستاره فوتبال جهان به حراج گذاشته شد. و با تلاش ستارگان ورزش و سینما همه مردم حاضر در جشن در خرید آن مشارکت کردند. هر کدام از لباس‌ها با همت جمعی به مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیون تومان فروخته شد و سپس لباس‌ها به ستاد دیه تحویل داده شد تا در مراسم دیگری به مبلغ بالاتری به خیرین فروخته شود و هزینه آن صرف آزادی زندانیان زن جرایم غیرعمد شود. گفتنی است در مراسم شب گذشته مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد و به ناظرین ستاد دیه که در مراسم حضور داشتند تحویل داده شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، آزادسازی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها