بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
کارشناس و سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به اینکه فکر می کنم کی روش تغییری در لیست نهایی خود نخواهد داشت گفت: ممکن است سلیقه ی کی روش طوری باشد که مطابق مذاق ما ایرانیان که به آن معتقد هستیم متفاوت باشد.
تدبیر24»جلال طالبی کارشناس و سرمربی اسبق تیم ملی در گفتگو با «خط اعتدال» نظرشان در مورد اینکه آیا با دعوت نشدن سید جلال حسینی در تیم ملی در بازیهای جام جهانی در خط دفاع با مشکل مواجه نخواهیم شد گفت: مربی کسی است که می تواند تشخیص دهد چه کسانی در تیم ملی حضور داشته باشند و نظرکی روش این بوده که سید جلال حسینی درلیست تیم انتظار بمانند که نظرایشان قابل احترام می باشد در صورتی که سید جلال حسینی از بازیکنان با تجربه ای بوده است.
وی با بیان اینکه سید جلال حسینی و غفوری از تیم استقلال از لیست نهایی حذف شده است گفت:.با اینکه من دوست دارم این دو بازیکن انتخاب شوند ولی فکر می کنم کی روش تغییری در لیست خود نخواهد داشت. وقتی که کی روش به مدت ۷ سال در تیم ملی ایران کار می کند قطعاً به بازی بچه ها احاطه دارند و به انتخاب نفراتش نیز تسلط کافی دارد.
طالبی در خصوص دیدگاه خود در جام جهانی فوتبال و لیست نهایی کی روش گفت: هر مربی می تواند چند نفر را به لیست خود اضافه یا حذف کند و دیدگاه ها در انتخاب بازیکنان در تیم ملی متفاوت است و هرکس عقیده خاصی دارد ممکن است سلیقه ی کی روش طوری باشد که مطابق مذاق ما ایرانیان خوش نباشد.
این کارشناس و سرمربی اسبق تیم ملی با بیان اینکه با گفتن این حرفها و چرایی حذف این بازیکنان مشکلی حل نخواهد شد و فقط در متزلزل شدن بازیکنان خدشه وارد می شود گفت:باید اجازه بدهیم این بازیکنانی که انتخاب شده اند و به بازی جام جهانی ورود پیدا کرده اند واقعا می توانند به تیم ملی کمک کنند که حداقل از لحاظ روحی و روانی به دیگربازیکنان لطمه نخورد.
وی با بیان اینکه هر بازیکنی با نوع بازی خود در جمع بازیکنان می تواند موثر واقع شود اظهار داشت: حذف آقای حسینی در جمع یک بازی ۱۱ نفره نمی تواند آنقدر اثر گذار باشد که ساختار تیم ملی ما را بهم بزند ولی سید جلال حسینی با تجربه ای که در بازی تیم فوتبال داشتند می توانست کمک خوبی در بازی تیم فوتبال ملی داشته باشد ولی باز هم نظر مربی در این مورد شرط است.
این کارشناس و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ضعف اصلی تیم ملی در چه چیزی می تواند باشد به« خط اعتدال» گفت: همه ما می دانیم نگاه و نوع روش بازی را که کی روش انتخاب می کند در این مدت هفت سال باید برای ما دیگر مشخص شده باشد بنابراین انتظار نداریم تغییر و تحولی عجبیی در بازیکنان ما به وجود آید که تا کنون شاهد آن نبوده باشیم .
طالبی افزود:همانطور که همیشه به دنبال آن بوده ایم که در ضربات آزاد و ضربه کرنرها بتوانیم نتیجه مثبت بگیریم یقیناً بازهم به دنبال همین خواسته ها هستیم.
همچنین اگر در نیمه تیم حریف با تعداد نفرات بیشتربازیکنان حضور داشته باشیم احتملا شانس بیشتری خواهیم داشت.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا روزبه چشمی می تواند سطح انتظارات را در خط دفاعی برآورده کند گفت: بستگی به انتظارات کی روش دارد و اینکه چقدر می تواند روزبه چشمی خواسته وی را برآورده کند و اگر انتظارات کی روش را نتواند برآورده کند به احتمال قوی از بازی روزبه چشمی استفاده نخواهد شد.
امیدوارم نه ایشون بلکه همه بچه ها در جام جهانی بتوانند بهترین بازی خود را ارائه دهند و انتظارات یک مربی را برآورده کنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، کی روش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها