بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، راهکار این کمیسیون برای تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و نهضتی را تقسیم‌بندی آنها به دو گروه اعلام کرد.

تدبیر24»محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به نشست عصر روز گذشته(سه‌شنبه 12 تیرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، عنوان کرد: در این نشست، طرح تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی که چندین مرتبه به صحن علنی مجلس آمده و به کمیسیون ارجاع شده مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا تغییرات مهم و برجسته‌ای در طرح اعمال و برای ارجاع به صحن آماده شد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی درباره تغییرات جدید اعمال شده در این طرح، توضیح داد: با نظر اعضای کمیسیون مشمولان این طرح به دو دسته تقسیم شدند؛ دسته نخست حق التدریسی‌ها، پیش دبستانی‌ها، جاماندگان و مشمولان تبصره 17 قانون مصوبه سال 94 می‌شوند و دسته دوم آموزشیاران نهضت سوادآموزی مشمول مصوبه سال 95 مجلس هستند.

وی ادامه داد: برای گروه اول مصوب شد که با آموزش و آزمون پس از آموزش از همان متون آموزش داده شده از سال دوم برنامه تا انتهای قانون برنامه ششم مشمولان طرح، جذب و مشغول به کار شوند.

بیرانوندی یادآور شد: برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی نیز مصوب شد این افراد به شکل تجمیعی (بالای دو نفر) و مستمر(مشغول به کار از سال 92) با آزمون داخلی همانند دسته اول از سال دوم برنامه تا انتهای برنامه ششم مشغول به کار شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مصوبه در کمیسیون رأی آورد و روی آن اجماع شد از آماده شدن طرح مذکور برای ورود به صحن علنی و تعیین تکلیف وضعیت نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی خبر داد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها