بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی می‌گوید آموزش و پرورش در برهه‌ای نظام رتبه‌بندی را برای بخشی از فرهنگیان اجرا ولی پس از مدتی بدون دلیل مشخصی آن را متوقف کرد.

تدبیر24»علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  درخصوص اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان، گفت: اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان موضوعی است که در سند تحول به آن اشاره شده و دولت نیز حدود 2 سال است که در پی اجرایی شدن آن است اما تاکنون اقدامی موثر در این زمینه انجام نشده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: آموزش و پرورش و دولت اراده‌ای برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان ندارد و علی رغم اینکه قول‌هایی برای اجرایی کردن داده شده اما تلاشی برای آن انجام نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در برهه‌ای نظام رتبه‌بندی را برای بخشی از فرهنگیان اجرا کرد اما پس از مدتی بدون دلیل مشخصی آن را متوقف کرد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان، بارها در کمیسیون آموزش آموزش علت عدم اجرا را از وزیر آموزش جویا شدیم اما پاسخی دریافت نکردیم؛ زیرا آموزش و پرورش از نظر قانونی مشکلی در اجرای نظام رتبه بندی معلمان ندارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا آموزش و پرورش اعتبار لازم برای اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان را دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در دولت هماهنگی وجود ندارد در صورتی که اعتبار لازم برای اجرای رتبه‌بندی در آموزش و پرورش وجود ندارد چرا باید از اجرای این طرح صحبت به میان آورده شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها