بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
نوشیدن آب برای کاهش وزنمدت‌های مدیدی، تصور عموم بر این بود که نوشیدن آب به کاهش وزن کمک می‌کند. در حقیقت، ۳۰ تا ۵۹٪ بزرگسالان امریکایی که در صدد کاهش وزنند، به نوشیدن آب بیشتر روی می‌آورند.
تدبیر24»اکثر مطالعات ذکر شده در ادامه، به تاثیر نوشیدن ۰.۵ لیتر آب اشاره دارد. نوشیدن آب میزان سوزاندن کالری‌،که به عنوان مازاد انرژی‌های مصرفی شناخته می‌شود، را افزایش می‌دهد.

برای اثبات این موارد، مطالعه‌ایی درباره‌ی اضافه وزن و چاقی کودکان انجام شد که نشان داد مازاد انرژی‌های مصرفی پس از نوشیدن آب سرد تا ۲۵٪ افزایش می‌یابد.

مطالعه‌ایی دیگر در زمینه‌ی اضافه وزن، تاثیرات مصرف زیاد آب تا بیشتر از ۱ لیتر در روز را بر روی زنان بررسی نمود. یافته‌ها نشان داد که در یک دوره‌ی ۱۲ ماهه، ۲ کیلو از وزن آنها کاسته می‌شود.

از آنجایی که این زنان به جز نوشیدن بیشتر آب هیچ‌گونه تغییر دیگری در شیوه‌ی زندگی خود ایجاد نکرده بودند، این نتایج بسیار قابل توجه بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها