بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است همچون دانشگاهیان که نظام پرداختی‌شان متفاوت است، نظام پرداختی معلمان هم باید به نفع این قشر اصلاح شود.
تدبیر24»ضیاءالله اعزازی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه وزارتخانه آموزش و پرورش مشکلات متعددی دارد، گفت: باید دولت و مجلس بیش از این برای آموزش و پرورش با هدف حل مشکلات معیشتی فرهنگیان و در ادامه کاهش مشکلات اموزشی و تربیتی وقت و انرژی بگذارند.

نظام پرداختی معلمان باید به نفع آن‌ها اصلاح شود

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام پرداختی معلمان باید به نفع آن‌ها اصلاح شود، افزود: اجرای دقیق نظام رتبه‌بندی معلمان به معنای اصلاح نظام پرداختی است چراکه آن‌ها صاحب نوعی از نظام پرداختی مختص به خودشان خواهند شد که با دستگاه‌های دیگر که تحت پوشش قانون خدمات کشوری قرار دارند متفاوت خواهد بود همچون دانشگاهیان که نظام پرداختی‌شان متفاوت است.

اعمال نظام رتبه‌بندی حلال مشکل معیشتی معلمان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه با ادامه روند موجود مشکلات معلمان همچنان ادامه خواهد داشت، چراکه معلم کارمند محسوب می‎شود، اضافه کرد: در این شرایط معلمان مطابق با قوانین کارمندی حقوق و مزایا دریافت می‌کند اما با اعمال نظام رتبه‌بندی معلمان دیگر این مشکلات وجود نخواهد داشت.

وجود نابرابری‌های عدیده در نظام پرداخت‌های معلمان با کارکنان دولت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل نارضایتی در میان فرهنگیان، وجود نابرابری‌های عدیده در نظام پرداخت‌های مستمر و غیرمستمر آن‌ها با کارکنان دولت است که متأسفانه به دلایل گوناگون و با صدور مجوزهای مختلف رو به تزاید است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها