بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، آمریکا از دولت سعودی خواستار توضیح بیشتر درباره بازداشت فعالان حقوقی شده است.
تدبیر24»در اولین واکنش واشنگتن به مناقشه بین ریاض و اوتاوا به دلیل بازداشت‌ فعالان حقوقی در عربستان یک مقام وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما از دولت عربستان می‌خواهیم اطلاعات بیشتری درباره بازداشت‌ تعداد عدیده‌ای از فعالان بدهد و به پروسه و تدابیر حقوقی احترام بگذارد.

این مقام آمریکایی افزود: ما به تلاش‌های خود برای ترغیب دولت عربستان جهت انتشار اطلاعات درباره وضعیت پرونده‌های حقوقی ادامه می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: عربستان و کانادا هر دو هم‌پیمان نزدیک به ما هستند.

در این راستا رویترز گزارش داد، نمایندگان اروپایی نیز نقض‌های حقوق بشر در عربستان را محکوم کرده‌اند.

هنوز مشخص نیست که آیا ریاض تدابیر انتقام‌جویانه‌ای نیز علیه آمریکا همانند تدابیری که در قبال کانادا لحاظ کرده، اتخاذ می‌کند یا نه؟

برچسب ها: تدبیر24 ، عربستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها