بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
قاسمی:
سخنگوی وزارت امورخارجه با تاکید براینکه ادعاهای فردی به نام «صفراف» که هیچگاه عضو مذاکره کننده روسیه درخصوص خزر نبوده، بی اساس و غیر قابل اعتناست
تدبیر24»بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص ادعایی که روز گذشته توسط فردی به نام «رجب صفراف» در یکی از رسانه‌های فارسی زبان خارجی منتشر شد، اظهار داشت: بررسی سوابق نشان می‌دهد که او هیچگاه فرد مذاکره کننده از جانب هیات مذاکره کننده روسیه با هیات ایرانی در مذاکرات خزر نبوده است.

وی افزود: بدون تردید سخنان و ادعا‌های نامبرده اساسا فاقد هرگونه اعتبار است. تردیدی وجود ندارد که طرح این ادعا‌های بی اساس در این برهه با اهداف مشخص و هدایت شده از سوی عناصر و مراکز خاص صورت می‌پذیرد.

این فرد روس به تازگی در مصاحبه با یکی از رسانه‌های فارسی زبان خارجی مدعی شده بود که در سال ۱۹۹۶ میلادی و بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، ایرانی‌ها از حق ۵۰ درصدی خود نسبت به دریای خزر کوتاه آمدند.
برچسب ها: تدبیر24 ، صفراف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها