بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
کاربران بسیاری در فضای مجازی همواره از عدم توانایی آن‌ها به دانلود برخی از اپلیکیشن ها در برخی مواقع گله و شکایت دارند و حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوری به آن‌ها راهکار بسیار ساده و آسانی را پیشنهاد کرده‌اند تا درصورت بروز این اتفاق، به سرعت بتوانند اپلیکیشن موردنظرشان را در گوگل پلی استور پیدا کرده و دانلود کنند.

تدبیر24»در ابتدا کاربران باید بدانند که مشکل از گوشی آن‌هاست نه گوگل پلی استور یا اتصال آن‌ها به اینترنت! سپس، کاربران برای این کار باید به تنطیمات گوشی هوشمند خود رفته، قسمت اپلیکیشن‌ها ( apps) را باز کرده و وارد بخش گوگل پلی استور شوند. آن‌ها در این قسمت، زیرمجموعه‌های زیادی را مشاهده خواهند کرد که باید برروی حافظه ( storage) کلیک کرده و هر دو گزینه clear cache و clear data را بزنند.

چرا نمی‌توانیم از پلی‌استور دانلود کنیم؟ +عکس

چرا نمی‌توانیم از پلی‌استور دانلود کنیم؟ +عکس

پس از اتمام این مراحل، حالا تمامی برنامه‌های فعال گوشی خود را ببندید و گوشی را یک بار خاموش و روشن ( Restart) کنید و سپس به فروشگاه گوگل پلی استور مراجعه کرده و اپلیکیشن موردنظر خود را دانلود کنید. هم‌اکنون اپلیکیشن‌های مدنظر شما به راحتی دانلود و نصب خواهند شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، پلی‌استور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها