بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
یک دانشجو به کمک باستان شناسان مصری موفق به رمزگشایی از نوشته‌های عجیب کتیبه‌ای متعلق به یک مومیایی مرموز شدند.

 تدبیر24»آریل الغزه یکی از دانشجویان دانشگاه استنفورد با کمک کارشناسان مصری موفق به رمز گشایی از عبارات عجیب و غریب حک شده روی کتبیه همراه یک مومیایی مرموز شد.

راز کتیبه مرموز مومیایی مصری فاش شد +عکس

بنا بر اعلام اسپوتنیک روی این کتیبه نام زنانه سنچالانتوس به همراه جمله" اجازه دهید نام او هر روز جوان‌تر شود" نوشته شده بود. محققان متقدند این دست نوشته بسیار نادر و ارزشمند است.

گفتنی است مدتی قبل هم باستان شناسان در جنوب قاهره و نزدیکی اهرام سه گانه تعدادی اشیا عتیقه و مومیایی کشف کردند که به ۲۰۰۰ سال قبل یا به عبارتی چیزی حدود ۶۶۴ تا ۴۰۴ سال پیش از میلاد مربوط می‌شدند، همچنین یک قطعه پنیر با قدمت ۳۲۰۰ ساله هم در مجموعه هرم اوناس واقع در محوطه هرم‌های سقاره توسط باستان شناسان ایتالیایی کشف شد. در ادامه تصویری از این کتیبه تازه کشف شده به دست دانشجوی دانشگاه استنفورد به همراه رموز عجیب روی آن را از نظر می‌گذرانید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها