بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
رییس پلیس راهور پایتخت:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بر ضرورت نصب دوربین‌های ثبت تخلفات ورود خودروهای فرسوده و بدون معاینه فنی و ورود کامیون در مبادی ورودی شهر تهران تأکید کرد.
تدبیر24»سردار محمدرضا مهماندار  درباره فعالیت دوربین‌های کنترل تخلفات در تهران اظهارکرد:‌ برابر کنترل‌هایی که انجام داده‌ام تمام دوربین‌های کنترل محدوده زوج و فرد، طرح ترافیک، معاینه فنی و ... در سطح شهر تهران فعالند و نسبت به اعمال قانون و جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی و خودروهایی غیرمجازی که وارد محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد می‌شوند، اقدام می‌کنند.

مهماندار درباره اینکه آیا این تعداد دوربین برای تهران کافی است، گفت:‌ کمبود دوربین زیاد داریم و لازم است که در ورودی‌های تهران دوربین نصب شود تا تخلفاتی مانند ورود کامیون، ورود خودروی فرسوده، ورود خودروهای فاقد معاینه فنی و... به تهران را از مبادی ورودی کنترل کرده و با تخلفات برخورد شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس راهور طرح خود را به شهرداری تهران و دیگر دستگاه‌های مسوول ارائه کرده است، گفت:‌ امیدواریم که  دوستان حمایت کنند تا خیلی زود شاهد نصب این دوربین‌ها در ورودی‌های شهر تهران نیز باشیم. البته در حال حاضر نیز همکاران من با حضور در این محل‌ها به شکل دستی نسبت به ثبت تخلفات اقدام می‌کنند.

پایان پیام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها