بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک در بازار دارد.

تدبیر24»در معاملات امروز بازار خرید و فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۵۹ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ GLX با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۵۱ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با ثبات قیمت ۶۹ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین پراید ۱۱۱ هم با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۶۷ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۵۰۰ میلیون تومانی با قیمت ۶۸ میلیون تومان و سمندال‌ایکس با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سمند EF۷ با کاهش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی در بازار امروز به‌شرح زیر است:

قیمت خودرو‌های داخلی در بازار +جدول


برچسب ها: تدبیر24 ، داخلی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها