بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
ماه پیش بود كه خبری مبنی بر مضروب شدن خبرنگار صدا و سیما به دست ماموران شهرداری كه برای تخریب یك ساختمان غیرمجاز اقدام كرده بودند، در شبكه های مجازی منتشر شد. این خبر ساعتی بعد ازطرف روابط عمومی صدا و سیمای قزوین هم تایید شد، اما ماجرا چه بود؟

تدبیر24» چهاردیواری غیرمجاز ساخته شده، در منطقه یك در ناحیه منفصل شهری قزوین و در حاشیه شهر بوده و به طبع محل عبور مرور افراد غیربومی نبوده است.

این ساختمان به طور غیرقانونی در محدوده منطقه یك شهرداری ساخته شده و طی دو مرحله‌ای كه ماموران شهرداری برای تذكر و بعد، تخریب این ساختمان به محل رفته بودند، ازسوی مالك و اقوام او مورد حمله قرار گرفته بودند.

این بار هم ماموران برای تخریب این ساختمان با حضور ماموران نیروی انتظامی و با حكم قضایی مراجعه كرده بودند كه مالك و چند نفر از اقوام او با سلاح سرد به سمت آنها حمله كرده و مانع تخریب شدند. این موضوع باعث درگیری بین ماموران و افراد حاضر در محل شد.

اما چند روز بعد خبری منتشر شد كه مدعی بود خبرنگار صدا و سیما به دست ماموران مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

بررسی‌های بعدی نشان داد كه خبرنگار مورد نظر یكی از نزدیكان مالك ساختمان غیرمجاز بوده و برای جلوگیری از تخریب ساختمان در محل حاضر بوده است.

پیمان پژمانفرد، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین در این باره گفت: بنا بر گزارشات رسیده خبرنگار صدا و سیما به دلیل مشارکت با متخلفین ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز با قرارتامین آزاد است.

او افزود: خبرنگار صدا و سیما با آوردن گل و شیرینی که البته مورد تقدیر است نمی‌تواند موضع شهرداری در برخورد با تخلفات را تغییر داده و چهره زشت تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی كشاورزی و ساخت و سازهای غیر قانونی را پاک كند.

پژمان‌فرد اظهار كرد: با توجه به گزارشات نیروی انتظامی، بررسی‌های قضایی و ابهامات موجود درباره حضور خبرنگار صداوسیما در محل تخلف، بررسی موضوع به مراجع قضایی واگذار شده تا پس از اعلام نتیجه، اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرد.


انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها