بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
یکی از کارگردان های سرشناس سینمای کشورمان، واکنش جالبی به حضور تماشاگران خانم در ورزشگاه آزادی در حاشیه دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن داشت.
تدبیر24»مصطفی کیایی با انتشار پستی در مورد حضور بانوان در استادیوم، صفحه اینستاگرامی خود را به روز کرد.

عکس| واکنش کارگردان معروف ایرانی به حضور بانوان در ورزشگاه
او در کنار عکسی از بانوان حاضر در استادیوم نوشت: «امیدوارم از خانم‌های دیروز (بانوانی که برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفته بودند) استفاده ابزاری نشده باشه تا سر فیفا رو شیره بمالن و از فردا روز از نو روزی از نو. واقعا همه این سال‌ها از حق مسلم شون محروم بودن.»

عکس| واکنش کارگردان معروف ایرانی به حضور بانوان در ورزشگاه
گفتنی است مصطفی کیایی کارگردان فیلم‌هایی چون: چهارراه استانبول، بارکد، عصر یخبندان، خط ویژه، ضدگلوله و بعدازظهر سگی است که به خاطر نوشتن فیلمنامه «ضدگلوله» برنده سیمرغ از جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۹ شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، کارگردان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها