بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
معاون وزیر ارشاد خبر داد:
پیوست حقوق شهروندی در تمامی جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی الزامی می‌شود.
تدبیر24: دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از الزامی شدن پیوست حقوق شهروندی در تمامی جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی تدبیر۲۴ علی اصغر کاراندیش ضمن اعلام خبر برگزاری جلسات مشترک با دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در خصوص برگزاری جشنواره ملی حقوق شهروندی افزود:پیرو مذاکرات صورت گرفته با دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی مقرر گردید تمامی رویدادها و برنامه های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ پیوست حقوق شهروندی داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سه معاونت هنری، سینمایی و فرهنگی و نیز انجمن آثار و مفاخر را ٤ نهاد تخصصی عنوان کرد که در خصوص اجرائی شدن طرح پیوست حقوق شهروندی اقدام خواهند کرد.

دستیار وزیر فرهنگ در امور حقوق شهروندی در توضیح خبرفوق افزود: هریک از معاونت های تخصصی فوق و نیز انجمن آثار و مفاخر دارای کار ویژه های تخصصی برای ارائه خدمات مطلوب فرهنگی به اصحاب فرهنگ و هنر می باشند و نهایت تلاش خود را برای ارائه آثار با محتوای مطلوب فرهنگی به شهروندان نموده اند.

لکن بنا به ابلاغ منشور حقوق شهروندی و بیانیه مقدماتی ریاست محترم جمهور در منشور حقوق شهروندی که بر الزام نهادهای دولتی برای بستر سازی های قانونی و ساختاری و همچنین تلاشهای فرهنگی و آموزشی لازم در راستای اجرائی شدن مفاد منشور حقوق شهروندی تاکید دارد، هر یک از ٤ مجموعه فوق از این پس در تمامی رویدادهای فرهنگی هنری رویکرد حقوق شهروندی را به طور ویژه مورد نظر قرار خواهند داد.

برنامه ریزی برای اجرائی شدن طرح فوق در جشنواره هنرهای تجسمی و جشنواره های نمایش(معاونت هنری)، جشنواره فیلم فجر(سازمان امور سینمایی)و سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران(معاونت امور فرهنگی) و نیز شناسایی و تقدیر و تجلیل از مفاخر و مشاهیر به عنوان شهروندانی که سرمایه های فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند(انجمن آثار و مفاخر) را از اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرحله اول اجرای طرح پیوست حقوق شهروندی اعلام کرد.

کاراندیش از طرح پیشنهاد مذکور در شورای معاونین خبر داد و گفت: پیشنهاد طرح پیوست حقوق شهروندی پس از تصویب در شورای معاونین برای تائید، تقدیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است که پس از تائید ایشان برای اجرا و عملیاتی شدن توسط معاونت های تخصصی ابلاغ خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها