بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

تدبیر24»آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار زیادی در جهان عرب دارد. گفته می شود برای بازی در سریال تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است. او با استعداد خاصی که در بازیگری دارد توانسته در آثار تاریخی و مدرن و در نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی ، ایرانی ، ژاپنی و مصری کار کند.

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز+عکس

حضور آن ماری سلامه در سریال حوالی پاییز

سریال حوالی پاییز دومین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران می باشد. این سریال داستانی عاشقانه دارد که عشق جوان ایرانی به دختر عرب لبنانی را به تصویر می کشد و آن ماری سلامه نقش دختر لبنانی را بازی می کند که طرف بازی او حسین مهری است.

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز+عکس

ازدواج و همسر آن ماری سلامه

تا به امروز خبری مبنی بر ازدواج آن ماری سلامه در هیچ یک از سایت های خبری لبنان منتشر نشده است و به نظر آن ماری سلامه مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

خصوصیات اخلاقی آن ماری سلامه

به گفته عوامل سریال حوالی پاییز آن ماری سلامه بازیگری خوش خنده و مهربان است که در کارش جدی است. لهجه آن ماری و اینکه او به اصطلاحات زبان فارسی آشنایی ندارد موجب شده است تا آن ها لحظه های شیرین و خنده داری را با او سپری کنند.

اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران

اما اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه به فیلم آوازهای سرزمین من در سال 2014 برمی گردد. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی و به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی می باشد. وی توانست با بازی در فیلم آوازهای سرزمین من تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، ناتاشا شوفانی و عدی رعد توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

آن ماری سلامه و زبان فارسی

او می گوید از صفر شروع کردم به خاطر اینکه زبان مادری من فارسی نبود پس از انتخاب برای بازی در این نقش و سفر به ایران، از صفر شروع کردم. من چیزی به جز سلام و علیک نمی‌دانستم. بعضی اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می گرفتم که جمله فارسی را به من بگویند و من پس از آنها تکرار می کردم و احساساتم را به آن جمله ها اضافه می کردم.

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز+عکس

سختی ها و مشکلات آن ماری سلامه برای بازی در سریال حوالی پاییز

این بازیگر درباره سختی های بازی در این نقش بیان داشت: علی رغم این مشکلات با پیشرفت فیلمبرداری، کم کم زبان فارسی برای من آسان تر شد و از فیلمبرداری بیشتر لذت بردم اما باید بگویم مسئولیت و فشار روی من بیشتر شده بود. باید بگویم بازی در سریال حوالی پاییز چالش خیلی بزرگی بود. این بازیگر لبنالی ادامه داد: سختی ها برای من شروع شده بود، چون از سر صحنه که برمی گشتم می بایست سکانس های فردا را حفظ و تمرین می کردم. برخی اوقات، سر صحنه به طور ناگهانی تصمیم گرفته می شد که یک سکانس برداشت شود و چون من از قبل آن سکانس را تمرین نکرده بودم کار برای ام سخت تر می شد.

اینستاگرام آن ماری سلامه

یکی از هنرپیشه های مطرح کشور لبنان جز محبوبیت بسیار زیادی در نزد کشورهای عربی برخوردار است اینستاگرام آن ماری سلامه میباشد که بعد از بازی در یک سریال تلویزیونی ایرانی به نام حوالی پاییز در کشور ما نیز به شهرت رسیده است و حالا مردم می‌خواهند بدانند که این هنرپیشه لبنانی کیست در شبکه‌های اجتماعی چه صفحاتی را به صورت اختصاصی دارد.

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز+عکس

حرف زدن فارسی آن ماری سلامه با لهجه عربی

سلامه درخصوص چگونگی ادای لهجه عربی سعودی نیز بیان داشت: غیر از زبان فارسی، من باید یاد می گرفتم فارسی را با لهجه عربستانی صحبت کنم. با خودم می گفتم چطور یک زن عربستانی، فارسی صحبت می کند؟ به این رسیدم که مخارج حروف باید از ته حلق ادا شود و تشدید داشته باشد چون لهجه زبان لبنانی کاملا متفاوت است. در بخش هایی از سریال هم باید به زبان فرانسه و انگلیسی صحبت می کردم.

گفتگو با حسین نمازی کارگردان سریال حوالی پاییز

حسین نمازی کارگردان سریال با اشاره به انتقاد برخی رسانه‌ها برای عدم بکارگیری ظرفیت بازیگران داخلی برای ایفای این نقش بیان داشت: برخی می گویند چرا از یک بازیگر لبنانی غیرمحجبه در نقش محجبه استفاده کرده‌اید. ما برای این کاراکتر سراغ ظرفیت‌های داخلی نیز رفته‌ایم و بازیگران بسیاری انتخاب شدند، اما وقتی داستان را می‌خواندند به گونه‌ای ابا داشتند این نقش را بازی کنند. برای مثال یک هنرمند خوزستانی بود که تا قصه را متوجه شد ترسید و قبول نکرد با ما یک همکاری هرچند کوتاه داشته باشد.

بیوگرافی آن ماری سلامه، «ساره» حوالی پاییز+عکس

خلاصه سریال حوالی پاییز

این سریال ملودرامی عاشقانه به نویسندگی حسین نمازی و براساس طرحی از معصومه بیات است. این سریال که داستان عاشقی نامتعارف جوانی ایرانی مهران با بازی حسین مهری به دختری عرب ساره با بازی بازیگر لبنانی ماری سـلامه را روایت می‌کند، این روزها مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته است . در این سریال مهران و ساره باهم ازدواج می کنند وبا مشکلاتی روبه رو میشوند که این اصل داستان سریال را تشکیل میدهد.


برچسب ها: تدبیر24 ، بیوگرافی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها