بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در بودجه سال ۹۸ رقمی معادل ۲ هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده است.

تدبیر24»حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، درباره جلسه فراکسیون امید با حضور آقای نوبخت و صحبت او درباره اختصاص اعتبار در بودجه سال 98 برای رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: در این جلسه آقای نوبخت به موضوع تخصیص اعتبار برای رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال 98 اشاره کرد و حدود 2 هزار میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به این که تقدیم لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس به 25 آذر موکول شد، تلاش خود را برای افزایش این اعتبار انجام خواهیم داد.

42 هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش در سال 98

همچنین جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره بررسی بودجه سال 98 آموزش و پرورش در این کمیسیون گفت: آنچه دولت در لایحه بودجه سال 98 برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته است، رقمی حدود 42 هزار میلیارد تومان است و 2 هزار میلیارد تومان نیز برای رتبه‌بندی اختصاص داده‌اند، این در شرایطی است که برای اجرای کامل رتبه‌بندی به 11 تا 15 هزار میلیارد تومان نیاز است.

   کوچکی‌نژاد  افزود: با توجه به اعتبار تعیین شده برای وزارت آموزش و پرورش در سال 98 به نظر می‌رسد وضعیت خوبی را شاهد نباشیم البته در فرصت موجود, تلاش خود را انجتم داده و بودجه تعیین شده را افزایش خواهیم داد همچنین رایزنی ها از سوی آموزش و پرورش هم در حال انجام است.


برچسب ها: تدبیر24 ، حمایت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها