بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: نامه‌ای از باشگاه ایبار به دست من رسیده است اما یک نامه دیگر در فضای مجازی پخش شد و من زیاد به این مسائل توجه نمی کنم.
تدبیر24»محمد حسین کنعانی‌زادگان در بازی مقابل پدیده گل مهمی را به ثمر رساند و توانست یک امتیاز بیرون از خانه را برای تیمش ثبت کند.
کنعانی زادگان از گلزنی مقابل پدیده تا ماجرای پیشنهاد لالیگایی که صحبت‌های زیادی پیرامون جعلی بودن نامه ارسالی این باشگاه شده صحبت کرد که متن این گفتگو را در زیر می‌خوانید:
* ابتدا از بازی مقابل پدیده صحبت کن...
بازی خیلی خوبی بود که در ورزشگاه شیک امام رضا برگزار شد. به نظرم این ورزشگاه با امکاناتی که دارد فراتر از لیگ برتر ایران است. متاسفانه در ۱۰ دقیقه اول اسیر جو ورزشگاه شدیم. واقعا تماشاگران خیلی فشار آوردند و فکر کنم به همین خاطر در دقیقه ۳ گل خوردیم، اما بعد از این گل رفته رفته با جو ورزشگاه آشنا شدیم و توانستیم به بازی برگردیم. خداراشکر برنامه‌هایی که کادر فنی در تمرینات با ما کار کرده بودند را به اجرا گذاشتیم. دو گلی که زدیم روی نقطه ضعف پدیده به دست آمد و خوشحالم با گلی که زدم، مزد زحماتم را در این فصل گرفتم. این گل را به تک تک بچه‌ها و کادرفنی تقدیم می‌کنم، چون با تلاش همه آن‍ها بود که توانستم این کار کوچک را انجام بدهم.
* و البته از باخت نجات پیدا کردید...
خداراشکر با دست پر از مشهد بیرون آمدیم. خیلی فشار روی ما بود. متاسفانه با کمبود بازیکن مواجه هستیم. ۱۰-۱۱ بازیکن بیشتر نداریم و هر بازیکن باید در پست‌های مختلف بازی کند. مثلا محمد خرم‌الحسینی که هافبک وسط ما است در پست هافبک راست بازی کرد. با این شرایط بازی مقابل پدیده که بهترین فوتبال ایران را بازی می‌کند کار سختی بود و جو ورزشگاه هم این سختی را بیشتر می‌کرد. خوشحالم که توانستیم نیم فصل را با امتیاز به پایان برسانیم.
* در مورد گلی که زدی هم صحبت کن. شادی شما بعد از گلت هم باعث ایجاد تنش‌هایی شد.
شاید نباید در ورزشگاه خوشحالی کنیم! حق مسلم یک بازیکن است بعد از گلزنی خوشحالی کند. من هم خیلی خوشحال شدم، چون بعد از دو فصل مصدومیت توانستم گلزنی کنم. با پیراهن ملوان، ۷-۸ گل در لیگ برتر زده بودم، اما مصدومیت بدی گریبانگیر من شد. این حق را باید به من بدهید که بعد از این گل مهم خوشحالی کنم. من خوشحالی خاصی دارم که در واقع رقص محلی در خوزستان است و همیشه آن را انجام می‌دهم. در ملوان هم این خوشحالی را انجام داده بودم. اما نمی‌دانم چرا تماشاگران واکنش منفی نشان دادند. شاید بگویند چرا در پایان بازی پیراهنت را درآوردی؟ پیراهنم را به تماشاگرانمان که در ورزشگاه بودند دادم. حدود ۱۰۰ نفر از تبریز آمده بودند و خوشحال بودند. من هم پیراهنم را به آن‌ها دادم. نمی‌دانم چرا علیه من جبهه گرفتند؟ فکر نمی‌کنم کار بدی کرده باشم. بعد از بازی هم گفتم که از تک تک مردم مشهد عذرخواهی می‌کنم. هیچ منظور بدی نسبت به آن‌ها نداشتم.
* و درگیری هم میان شما و خلعتبری به وجود آمد!
من در حال رفتن به سمت رختکن بودم که دیدم صدای داد و بیداد می‌آید. در این لحظه یک نفر هم از پشت آمد و من را هل داد. آقای خلعتبری هم به سمت من آمد و توهین کرد. او بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای است و انتظار نمی‌رفت این حرکات را انجام بدهد. شاید، چون آخر بازی به زمین آمد، عصبی شده بود! هیچ کدام از بازیکنان پدیده اعتراضی نکردند فقط آقای خلعتبری به سمت من آمد. من هم به همراه ماموران به سمت رختکن رفتم. بازهم می‌گویم هیچ قصد و غرضی از خوشحالی آخر بازی نداشتم. طبیعی است وقتی با تحمل این همه سختی از تیمی مانند پدیده امتیاز گرفتیم، خوشحال باشم.
* آیا ماشین سازی با مهاجری می‌تواند در نیم‌فصل دوم روند خوبی را در پیش بگیرد؟
از زمانی که آقای مهاجری به ماشین سازی آمده تنها یک باخت مقابل پرسپولیس داشتیم که در دقیقه ۹۳ اتفاق افتاد. بازی خیلی عجیبی بود. در دقیقه ۱۰ پنالتی من را نگرفتند و همه کارشناسان گفتند صد در صد پنالتی بوده است. شاید اگر آن پنالتی را می‌گرفتند بازی از این رو به آن رو می‌شد. به هرحال متاسفانه در دقیقه آخر گل خوردیم. خیلی خوب بازی کردیم. دو سه موقعیت تک به تک داشتیم و حیف شد آن بازی را از دست دادیم. آقای مهاجری تیم خیلی خوبی را درست کرده، خیلی خوب بازی و حفظ توپ می‌کنیم. متاسفانه به خاطر کمبود بازیکن و فشاری که روی ما وجود دارد، بیشتر گل‌ها را در دقایق پایانی بازی‌ها دریافت کردیم و فکر می‌کنم اگر فوتبال ۸۵ دقیقه بود ما الان جزو دو سه تیم بالای جدول لیگ برتر بودیم! جایگاه ماشین سازی رتبه یازدهم نیست و ما نباید اینجا باشیم. انشاالله تیم در نیم فصل دوم تقویت می‌شود و جزو هفت تیم بالای جدول خواهیم بود. واقعا تیم خوبی داریم. به هر ورزشگاهی می‌رویم تماشاگران ما می‌آیند و به خوبی تیم را تشویق می‌کنند. ان شاالله بتوانیم این روند رو به رشد را ادامه بدهیم و در نیم فصل دوم دل هواداران را بیشتر به دست بیاوریم. به قول خودشان یاشاسین آذربایجان!
* طی روز‌های گذشته یک نامه از باشگاه ایبار اسپانیا در رسانه‌ها پخش شد که در آن از شما خواسته بودند در تمرینات این تیم شرکت کنید. بعد هم بحث جعلی بودن نامه مطرح شد. خودت واضح در این باره صحبت کن...
بله. نامه‌ای از باشگاه ایبار به دست من رسید، اما یک نامه دیگر در فضای مجازی پخش شد! اما زیاد به این مسائل توجه نمی‌کنم. چون اهداف بزرگتری دارم و باید روز به روز بهتر بشوم. تازه اول راه هستم و دوست ندارم به حاشیه‌های بیرون فکر کنم. به جز نامه باشگاه ایبار، دو سه تیم دیگر اروپایی هم به من پیشنهاد رسمی داده اند. از جمله تیم لژیا ورشو که تیم اول لهستان و تیم خیلی خوبی است. از چند تیم بالای جدول لیگ برتر هم پیشنهادات خوبی دارم. به امید خدا بعد از جام ملت‌ها تصمیم درست و خوبی برای آینده خواهم گرفت. تا بعد از جام ملت‌ها صد در صد در ماشین سازی هستم و بدون اجازه این باشگاه هیچ کاری نمی‌کنم. یک فصل با این تیم قرارداد دارم و به این قرارداد پایبندم. پیشنهادات زیادی از تیم‌های خوب دارم، اما در حال حاضر تمام تمرکزم را روی ماشین سازی و تیم ملی گذاشته ام.
* فکر می‌کنی چقدر شانس برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها داری؟
امیدوارم در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم و در جام ملت‌ها بتوانم کمک کنم تا پرچم ایران را بالا ببریم. امسال به نظرم سال واقعا خوبی است و امیدوارم بتوانیم قهرمان آسیا بشویم. تمام سعی و تلاشم این است که کادرفنی تیم ملی را متقاعد کنم. در دو بازی ملی که انجام دادم تمام توانایی هایم را گذاشتم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. در لیگ برترهم فکر می‌کنم توانستم بهترین عملکردم را داشته باشم و در بازی آخر هم گلزنی کردم. خداراشکر می‌کنم که در حال حاضر از نظر بدنی و روحی در وضعیت خوبی هستم. به امید خدا بتوانم این روند رو به رشد را ادامه بدهم و در لیست نهایی تیم ملی حاضر باشم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها