بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
زمان آغاز دور برگشت هجدهمین دوره لیگ برتر مشخص شد.
تدبیر24»بر اساس تصمیم سازمان لیگ برتر بازی تیم‌هایی که در تیم ملی بازیکن ندارند ۱۴ بهمن آغاز می‌شود و تیم‌هایی که در تیم ملی بازیکن دارند از ۱۶ بهمن به میدان می‌آیند.
گفتنی است تیم ملی در صورت راهیابی به دیدار پایانی جام ملت‌ها ۱۲ بهمن به میدان خواهد آمد. در این صورت ملی پوشان تیم‌های باشگاهی فرصت چندانی برای ریکاوری و استراحت نخواهند داشت.
مگر اینکه در بدو ورود به کشور مربیان باشگاهی به آن‌ها فرصت استراحت بدهند.
تعطیلات زمستانی تیم‌های لیگ برتری چند روزی است که آغاز شده و تیم‌ها حد فاصل ۱۶ دی تا ۱۳ بهمن فرصت خواهند داشت بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنند. با این برنامه ریزی پنجره نقل و انتقالات یک روز قبل از آغاز دور برگشت برای تیم‌ها بسته خواهد شد. البته در ابتدای فصل شرایط کمی متفاوت است و بعد از شروع بازی‌ها هم پنجره باز است. این قانون دقیقا از روی لیگ‌های اروپایی کپی شده است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها