بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
یکی از ملی‌پوشان مدعی شد بیرانوند از یک باشگاه لیگ برتری، اما نه چندان معروف انگلیسی پیشنهاد دارد.
تدبیر24»اردوی تیم ملی کشورمان در قطر به پایان رسید و اعضای تیم قبل از ظهر امروز به جزیره کیش سفر می‌کنند تا بعد از ظهر از خاک کشورمان راهی ابوظبی، محل برگزاری بازی‌های مرحله گروهی‌شان در جام ملت‌های آسیا شوند. ملی‌پوشان فعالیت تمرینی جدی‌شان را از این به بعد در کشور میزبان جام ملت‌ها برگزار خواهند کرد.
حرکات عجیب چند هوادار
هواداران ایرانی حاضر در قطر دیروز به کمپ اسپایر رفتند تا با ملی‌پوشان دیدار کنند، اما رفتار بعضی از آن‌ها عجیب و ناراحت‌کننده بود. برخی‌ها از ملی‌پوشان می‌خواستند با موبایل‌شان به اعضای خانواده هواداران وُیس بفرستند! این عده معدود در چند حالت عکس یادگاری با هر بازیکن می‌انداختند که طبعاً بازیکن را عصبی می‌کند.
کت و شلوار‌های یکدست برای ملی‌پوشان
دیروز کت و شلوار‌های یکدست به ملی‌پوشان داده شد تا در سفر به کیش و در ادامه ابوظبی بر تن اعضای تیم باشد. قبلاً خیاط شرکت تولیدی اندازه‌های بازیکنان را گرفته و نوشته بود تا بر اساس سایز ملی‌پوشان کت و شلوارهای‌شان دوخته شود.
رضایت ملی‌پوشان از شرایط
امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و بسیاری دیگر از ملی‌پوشان عصر دیروز در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار خبرورزشی از شرایط تیم ملی رضایت داشتند و معتقد بودند اوضاع تیم برای کسب موفقیت در جام ملت‌ها خوب است.
بیرانوند منتظر انگلیس
علیرضا بیرانوند به شایعه پیوستن خود به تیم ترابوزان اسپور ترکیه واکنشی نشان نداد. یکی از ملی‌پوشان می‌گفت علیرضا از یک باشگاه لیگ برتری، اما نه چندان معروف انگلیسی پیشنهاد دارد و منتظر است در چند هفته آینده تکلیفش با این باشگاه مشخص شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، انگلیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها