بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص سرمربی تیم پدیده مشهد و دیدار تیم‌های خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر صادر کرد.
تدبیر24»دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار و از سوی داود مهابادی، سرمربی تیم شهرداری ماهشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری و سرمربی تیم مقابل رخ داد.

همچنین مهران برزگر، مربی تیم تیم خونه به خونه بابل نیز به دلیل اعتراض مکرر به داور، اخراج شد. هر کدام از نفرات فوق منفردا با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شدند.

*پس از بررسی کمیته انضباطی در خصوص گزارش دپارتمان داوران علیه یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پدیده مشهد مبنی بر نشر اکاذیب و طرح بیان مطالب غیر واقع علیه داور در دیدار دو تیم پدیده مشهد و ماشین سازی تبریز، این کمیته اعلام کرد که مستند به ماده ۷۰ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۶ با رعایت ماده ۹۳ از این مقررات، یحیی گل‌محمدی به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها