بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
سرمربی پرسپولیس برای تمرین صبح امروز چهارشنبه برنامه سنگینی را تدارک دید. این تمرین در حالی انجام شد که بورامیلوتینوویچ آن را از نزدیک تماشا می‌کرد.

تدبیر24»سرخپوشان تمرین نوبت اول خود را از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه در حالی انجام دادند که بورا میلوتینوویچ چهره نامدار فوتبال جهان تلاش شاگردان برانکو ایوانکوویچ را از نزدیک تماشا می‎کرد.

تمرین با گرم کردن و برنامه کوتاه بدنسازی توسط مارکو آغاز شد. در ادامه، برانکو بازیکنان را به پنج گروه، چهار نفره تقسیم کرد تا دو به دو به کار با توپ بپردازند.

سرخپوشان در مرحله بعدی، کار‌های ترکیبی بدنسازی و ضربه به دروازه را انجام دادند.

تمرین صبح امروز جزو برنامه‌های سنگینی بود که در اردوی دوحه انجام شد. حسین ماهینی، محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه نیز زیر نظر کادر پزشکی کار می‌کردند. دروازه‌بان‌ها هم تمرینات اختصاصی را با ایگور پانادیچ انجام دادند.

در ادامه برنامه امروز، بازیکنان در نصف زمین به کار‌های بدنی پرداخته و همزمان با تمرینات استارت و کار با وزنه، باید شوت به دروازه را انجام می‌دادند.

پایان بخش تمرین صبح امروز، کار با وزنه و دستگاه‌ها در سالن بدنسازی بود.


برچسب ها: تدبیر24 ، خاص
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها