بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
مدیریت فولاد خوزستان خواستار حضور مدافع این تیم در کمیته انضباطی این باشگاه شد.
تدبیر24»چند روزی است که سینا مریدی دیگر در محل تمرین فولاد خوزستان شرکت نمی‌کند و حتی حضور در اردوی کیش را هم از دست داده بود. به همین علت ارگان خبری باشگاه فولاد خوزستان نوشت: «کمیته انضباطی باشگاه فولاد خوزستان، سینا مریدی را احضار کرد. در راستای گزارش مدیر تیم بزرگسالان فولاد خوزستان مبنی بر غیبت غیرموجه سینا مریدی در جریان تمرینات و اردوی آماده سازی این تیم در جزیره کیش و همچنین سایر موارد مطروحه، این بازیکن توسط کمیته انضباطی باشگاه فولاد خوزستان احضار گردید. بدیهی است تصمیم متخذه در این خصوص به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منعکس خواهد شد.»
شنیدیم پشت پرده این اتفاقات، پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به سینا مریدی بود. سینا در واقع اولین بازیکن مدنظر برانکو برای حضور در پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل بود، اما با مخالفت باشگاه فولاد خوزستان، مجبور شد در این تیم بماند و نتوانست رضایتنامه اش را بگیرد. از این رو، در تمرینات حاضر نشد تا مخالفتش با خواسته مسئولان باشگاه فولاد را اعلام کند.
گفته می شود یکی از دلایلی اصلی که باشگاه پرسپولیس، خبر بسته شدن لیست برانکو و پایان نقل و انتقالات این باشگاه را اعلام کرد، همین امر بود. آن‌ها می‌خواستند به نوعی به سینا کمک کنند تا به تمرینات فولاد برگردد و از سوی دیگر، پای خود را از ماجرا‌ها و دردسر‌های دیگر در رابطه با جذب این بازیکن کنار بکشند.
برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها