بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
چطور می‌شود برنامه‌ای که کمترین درصد بیننده را دارد سال‌ها پخش شود و چرا یک گزارشگر که سال‌های متمادی روی اعصاب ملت بارفیکس رفته (و می‌رود) همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و هیچ‌کس کاری به او ندارد؟
تدبیر24»کاری به تعدد سلیقه‌ها ندارم؛ یکی از صدای خیابانی خوشش می‌آید، یکی گزارش‌های مزدک را دوست دارد، یکی فقط عادل را می‌پسندد و یکی هم می‌گوید صدای عادل روی اعصاب است (معمولاً خانم‌ها چنین عقیده‌ای دارند!) سؤال اصلی که در ذهن مخاطبان برنامه‌های ورزشی تلویزیونی مانده، اما این است که آیا مدیران محترم صدا و سیما حجم شدید انتقادات از بعضی مجریان و گزارشگران را می‌خوانند و اصلاً در جریان نارضایتی‌ها هستند؟ تلویزیون ایران دولتی است و قاعدتاً باید برای مردم و رضایت آن‌ها برنامه پخش کند. مثلاً برنامه‌هایی، چون ۹۰، خندوانه، دورهمی، حالا خورشید و... تا حد بسیاری رضایت مردم را جلب کرده‌اند و طبعاً مجریان آن‌ها کارشان در مجموع خوب بوده که دیده شده‌اند و اکثر سلیقه‌ها را به خود جب کرده‌اند، اما واقعاً چطور می‌شود برنامه‌ای که کمترین درصد بیننده را دارد سال‌ها پخش شود و چرا یک گزارشگر که سال‌های متمادی روی اعصاب ملت بارفیکس رفته (و می‌رود) همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و هیچ‌کس کاری به او ندارد؟
به راستی متر و ملاک مدیران تلویزیون چیست؟ آیا یک نفر با هر سلیقه‌ای که فقط خودش می‌پسندد، هر چه دل تنگش خواست می‌تواند بگوید و باز هم باشد؟ عمر یک صندلی گزارشگری یا مجری‌گری در تلویزیون چقدر است و میزان رضایت مردم چقدر در نگاه و تصمیمات مسئولان تأثیر دارد؟ این‌طور که ما استنباط می‌کنیم بعضی‌ها گارانتی دارند و هر قدر سوتی بدهند و حرکات عجیب انجام بدهند باز هم هستند و کسی با آن‌ها برخورد نمی‌کند و حتی تذکری هم در کار نیست البته شاید خود مسئولان هم از یکسری گزارشگران و مجریان راضی نیستند، ولی به دلیل رودربایستی یا هر معذوریت دیگری نمی‌خواهند به آن‌ها دست بزنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، مجریان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها