بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
فیلم سینمایی «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی، تا این جای جشنواره سی و هفتم فجر، بیشترین سانس‌های فوق‌العاده را به نام خود ثبت کرده است.

تدبیر24»فیلم سینمایی «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی، دیروز در پردیس سینمایی کورش به ۵ سانس فوق‌العاده رسید.

این فیلم سینمایی پنج شنبه نیز در این پردیس سینمایی در ۷ سانس فوق‌العاده برای علاقه‌مندان سینما نمایش داده شده بود.

ایران آرت چهار دلیل را برای این استقبال کم نظیر و شایان توجه از متری شیش و نیم متصور می داند که آنها را بدون تقدم و تاخر خدمت تان تقدیم می کند:

جذابیت فیلمساز آن سعید روستایی که با همان فیلم اولش ،ابد و یک روز توانست میخ هنری خود را درست و حسابی بکوبد. 

حاشیه هایی که به واسطه حضور محمدصادق رنجکشان، چهره شناخته شده صنعت گردشگری در مقام سرمایه گذار برای این فیلم ایجاد شد خود نقشی مهم در کنجکاوی مردم داشت. 

احتمالا جذابیت های فیلم متری شیش و نیم که گفته می شود صراحتی کم نظیر در بیان معضلات مواد مخدر دارد و با بازی های درخشان بازیگرانش همراه است. و در انتها حتمن حواشی پیش آمده در روز اول جشنواره فیلم فجر مبنی‌بر اینکه این اثر سینمایی برای نمایش دچار مشکلاتی شده است. 

با توجه به ۱۲ سانس فوق‌العاده در پردیس کورش و سانس‌های خارج از برنامه در دیگر سینماها، «متری شش و نیم» تا اینجای جشنواره در این زمینه رکورددار است.

برچسب ها: تدبیر24 ، جالب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها