بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۶۹۷ پایگاه پذیرش و ۱۰ هزار و ۶۶۴ مدرسه در سراسر کشور آماده اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۸ است.

تدبیر24»گودرز کریمی‌فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار‌ کرد: شعار ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز 1398 " کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان " تعریف شده است.

وی افزود: آموزش‌و پرورش در  قالب 697 پایگاه پذیرش در سراسر کشور با  تعداد 366 مرکز رفاهی مجهز با امکانات کامل، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان، 300 اردوگاه تفریحی همچنین 10 هزار و 664 مدرسه، آمادگی اسکان فرهنگیان را در ایام تعطیلات نوروز خواهد داشت.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان، از سوم اسفند لغایت 24 اسفند به آدرس  www. eskan.medu.ir  قابل دسترسی بوده و پس از آن پذیرش حضوری مسافرین فرهنگی در دستور کار ستاد اسکان قرار خواهد گرفت.

کریمی‌فر افزود: با عنایت به استقبال کم نظیر همکاران از طرح اسکان نوروزی و همچنین ضرورت توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، توجه به رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری طرح، بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش در راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم مهمانان نوروزی، اطلاع رسانی لازم در مبادی ورودی شهرها به منظور هدایت مسافرین به ستادهای اسکان  همچنین برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های اسکان به منظور آشنایی مسافرین با فرهنگ و سنن محلی جهت افزایش ماندگاری سفر و بهره‌مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان مربوطه از مهم ترین شاخص‌ها و برنامه‌های ستاد اسکان فرهنگیان است.

وی درباره هزینه‌های اسکان فرهنگیان در نوروز 98 گفت: در بخشنامه اسکان نوروزی هزینه‌ها را اعلام کرده‌ایم و از این طریق اطلاع‌رسانی می‌شود.


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها