بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
مسیح عدل‌پرور، خواننده موسیقی پاپ که با آهنگ‌های مشترکش با برادرش آرش معروف شده است، تصویری از سلفی خود با سرخیو آگوئرو، ستاره تیم فوتبال منچستر سیتی و تیم ملی آرژانتین را منتشر و از برخورد صمیمی این فوتبالیست مشهور تقدیر کرد.
تدبیر24»مسیح با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت: "اونایی که فکر میکنن خیلی خفنن ،فقط فکر میکنن خفنن،۳ روز مسافرت کاری با آدم‌های مشهوری آشنا شدم که طوری رفتار کردند که انگار ۲۰ سال من و میشناسن البته که نمیشناسن و تو دنیا این افراد شناخته شده و محبوب هستند،به عقیده ی من یه عده از هنرمندای ما صرفا‌‌ً معروفند،نه محبوب ،کاش اینجا هم همونطور بود:هرچی خفن تر،افتاده تر"
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها