بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

تدبیر24» خرید لازم یدکی نیز همانند خرید لوازم الکتریکی و یا گوشی‌های تلفن همراه نکات و قواعدی دارد که باید پیش از خرید لوازم یدکی با آن‌ها آشنا شوید. مسلما دانستن این نکات به ویژه در خرید آنلاین می‌تواند به انتخاب هر چه بهتر و ساده‌تر لوازم یدکی خودروهای کره‌ای به شما کمک کند.

خرید لوازم یدکی OEM

لوازم یدکی OEM به آن دسته از قطعاتی اطلاق می‌گردد که توسط تولیدکنندگان اصلی لوازم یدکی سازندگان خودروها ساخته می‌شوند. برای مثال ممکن است کمپانی کیا و هیوندا مجوز ساخت لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندا را به کارخانه‌های دیگری داده باشد. به لوازم یدکی تولید شده در این کارخانه‌ها، لوازم یدکی OEM گفته می‌شود. خرید این قطعات بسیار عاقلانه و کیفیت آن‌ها بسیار خوب است و یکی از گزینه‌ها مناسب برای تامین لوازم یدکی خودروهای کره‌ای به حساب می‌آیند.

سایر تولیدکنندگان

در کنار قطعات OEM، برخی قطعات در کارخانه‌های دیگری ساخته شده و روانه بازار می‌شوند. این کارخانه‌ها برند دیگری را جعل نمی‌کنند و معمولا از برند خود روی لوزام یدکی استفاده می‌کنند. کیفیت این قطعات بسته به کارخانه گاهی نامناسب و گاهی خوب است.

بنابراین اگر اطمینان ندارید که چه نوع لوازم یدکی خریداری کردید، می‌توانید از طریق اینترنت جستجو کرده و درباره کارخانه تولیدی تحقیق کنید. اما اگر نمی‌توانید و یا فرصت تحقیق کردن را ندارید، بهترین گزینه برای تهیه لوازم یدکی هیوندا و یا لوازم یدکی کیا، استفاده از قطعات OEM است.

مراقب لوازم یدکی دست دوم باشید

وقتی به دنبال لوازم یدکی خودروهای کره‌ای دست دوم می‌گردید گاهی با ده‌ها و یا شاید صدها توزیع‌کننده، منابع و سایت‌های مختلف مواجه می‌شوید. بزرگترین و مشهورترین این وبسایت‌ها، سایت TradeMe است. ممکن است در نگاه اول این وبسایت و لوازم یدکی ارائه شده در آ ب نظر جالب و ارزان‌قیمت برسد. اما متاسفانه انواع مختلف کلاه‌برداری در این وبسایت‌ها به چشم می‌خورد و این ایراد تنها به این سایت وارد نیست بلکه این مشکل در اکثر سایت‌های اینچنینی نظیر سایت دیوار در ایران وجود دارد.

نکاتی برای جلوگیری از کلاه‌برداری در خرید آنلاین

برای اینکه در خرید لوام یدکی کیا و یا لوازم یدکی هیوندا ی دست دوم سرتان کلاه نرود، به این نکات دقت کنید:

· هرگز پیش از دیدن حضوری فرد، اقدام به پرداخت نکنید. در حقیقت پرداخت در محل بهترین گزینه است.

· هرگز پول را کارت به کارت نکنید.

· اصلا چک قبول نکنید.

· هیچگاه اطلاعات مالی و اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود را در اختیار فرد قرار ندهید.

اگر به چیزی شک کردید، به شک خود اطمینان کنید. اینگونه وبسایت‌ها منحصرا مربوط به صنعت خودرو و لوازم یدکی خودروهای کره‌ای و غیره نیستند و فاقد پروتکل امنیتی درون سایت هستند. مراقب باشید و حواستان را جمع کنید.

روش‌های امن پرداخت وجه

در خریدهای اینترنتی هر کالایی از جمله لوازم یدکی خودروهای کره‌ای باید بیش از هر چیز به امنیت پرداخت وجه توجه کنید. فروشگاه‌های آنلاین به منظور حفاظت اطلاعات مالی خریداران خود تمهیدات ویژه‌ای می‌اندیشند. در اینگونه موارد هنگام خرید، یک آیکون کوچک در قسمت جستجو به چشم می‌خورد که نشاندهنده امنیت پرداخت است. راه امین این است که اگر لوازم یدکی کیا یا لوازم یدکی هیوندا ی خود را از وبسایت‌هایی مثل TradeMe، دیوار، شیپور و دیگر سایت‌های فروش لوازم دست دوم خریداری می‌کنید، می‌توانید از روش‌های پرداخت امن اینترنتی استفاده کنید.

پیگیری خرید لوازم یدکی کیا یا لوازم یدکی هیوندا

در خرید اینترنتی لوازم یدکی خودروهای کره‌ای باید تاریخ دقیق ارسال بسته و تاریخی که لوازم یدکی به دست شما خواهد رسید را بدانید. این یکی دیگر از روش‌هایی است که از آن طریق می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سرتان کلاه نرفته است. اصلا فرقی نمی‌کند که از لوازم یدکی هیوندا و یا لوازم یدکی کیا ی خود را از یک شرکت و سایت بزرگ خریده‌اید یا از یک فرد یا شرکت خصوصی؛ در هر صورت باید از آن‌ها درخواست کد پیگیری خرید و یا کد پیگیری مرسوله پستی را بکنید. بدین صورت می‌توانید مرتب از وضعیت بسته لوازم یدکی خریداری شده خود مطلع شده و از ارسال آن اطمینان حاصل کنید. به خاطر داشته باشید که گاهی به خصوص در خریدهای بین‌المللی ممکن است چند هفته طول بکشد تا لوازم یدکی خودروهای کره‌ای خریداری شده به دست شما برسد.

در طول ین مدت می‌توانید با استفاده از شماره پیگیری که در اختیار دارید وضعیت آن را چک کنید.

با در نظر گرفتن مواردی که درباره خرید اینترنتی لوازم یدکی خودروهای کره‌ای در اینجا ذکر شد می‌توانید درست مانند یک حرفه‌ای و با خیال راحت لوازم یدکی کیا یا لوازم یدکی هیوندا مورد نیاز خود را بصورت آنلاین خریداری کنید

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

برچسب ها: تدبیر24 ، ایرانگان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها