بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از اعلام شهریه مدارس غیردولتی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: پیش ثبت نام مدارس ممانعتی ندارد ولی وجه شهریه باید کمتر از سال گذشته باشد.
تدبیر24»مجتبی زینی وند درباره امکان پیش ثبت نام مدارس غیردولتی اظهار کرد: پیش ثبت نام طبق روال عادی همه ساله انجام می شود و روال خلاف قانونی هم نیست.

وی افزود: اما زمانی تخلف محسوب می‌شود که مدارس بخواهند شهریه‌ای بیش از سال گذشته بگیرند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر مبلغ درخواست شده بر اساس الگوی شهریه سال گذشته باشد مشکل و مانعی ندارد گفت: والدین می‌توانند چک بدهند اما باید مبلغش کمتر از سال گذشته باشد.

زینی وند درباره زمان اعلام شهریه مدارس غیردولتی نیز عنوان کرد: برای تعیین الگوی شهریه نیز اطلاعات موسسان وارد سامانه شده است، همه فرایند ها بر اساس الگو پیش می‌رود و در مرحله پایش صحت و سقم اطلاعات وارد شده هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس تقویم زمانبندی اعلام شده تا پایان اردیبهشت ماه شهریه استان‌ها به نوبت اعلام می‌شود. این امر از تهران آغاز و مانند سال گذشته استان به استان اعلام می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها