بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۱۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
تدبیر24»امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۴ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود.
 
                سکه تمام‌بهار آزادی4 میلیون و 617 هزار تومان
               سکه‌بهارآزادی طرح قدیم4 میلیون و 540 هزار تومان
               نیم‌سکه بهارآزادی2 میلیون و 620 هزار تومان
               ربع‌سکهیک میلیون و 670 هزار تومان
            سکه‌گرمی999  هزار تومان
قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۷۶.۱ دلار معامله می‌شود.
 
           قیمت  هر‌گرم طلای 18‌عیار412 هزار و 800 تومان
            قیمت  هرگرم‌طلای  24عیار550 هزار و 400 تومان
             قیمت  هر‌مثقال‌ طلایک میلیون و 790 هزار تومان
             قیمت‌اونس‌طلا1276.1 دلار
صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز قبل، ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.
 
                قیمت  دلار13 هزار و 750 تومان
                  قیمت  یورو15 هزار و 650 تومان
                  قیمت درهم3 هزار و 755 تومان
                 قیمت   پوند انگلیس17 هزار و 507 تومان
برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به روز کاری قبل ۵۰ تومان کاهش یافته است.
برچسب ها: قیمت طلا ، سکه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها