بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
سرویس مطبوعاتی آژانس فدرال حمل و نقل دریایی روسیه اعلام کرد در اثر انفجار یک نفتکش این کشور در داغستان ۳ نفر کشته و شماری ناپدید و مصدوم شده‎اند.

 تدبیر24»در اثر انفجار یک نفتکش روسیه در بندر «ماخاچ قلعه» دریای خزر ۳ نفر کشته و یک نفر ناپدید شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در اثر انفجار یک نفتکش روسیه در هنگام تخلیه محموله نفتی در بندر ماخاچ قلعه در «داغستان» روسیه ۳ نفر جان خود را از دست دادند. جست‎وجو برای یافتن یکی دیگر از خدمه نفتکش ادامه دارد.

سرویس مطبوعاتی آژانس فدرال حمل و نقل دریایی روسیه اعلام کرد این نفتکش که دارای ۱۲ خدمه بود صبح روز سه شنبه در هنگام تخلیه محموله نفتی منفجر شد.

انفجار یک تانکر در دریای خزر

در اثر این انفجار ۳ نفر کشته شدند. ۲ نفر در بیمارستان بستری و یک نفر مفقود شده است.

سخنگوی اداره بهداشت منطقه‌ای پیشتر اعلام کرده که پنج نفر در اثر این انفجار زخمی شده‎اند و حال یکی از مجروحان با ۹۵ درصد سوختگی وخیم گزارش شده است.

آتش سوزی در موتورخانه نفتکش ادامه دارد، اما تهدیدی در مورد نشت نفت به دریا وجود ندارد.

انفجار یک تانکر در دریای خزر

این نفتکش حامل محموله‌ای ۲ هزار تنی نفت بود.

طبق اطلاعات اولیه، این نفتکش متعلق به شرکت حمل و نقل «ولگا» است.

کارشناسان روس تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده‎اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها