بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس دهم در گفتگو با تدبیر۲۴ :
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که اکثر جوانان جویای نام هستند تصور می‌کنم آقای مقیمی بتواند عملکرد خوبی را از خود در سمت جدید به جای بگذارد.
به گزارش تدبیر۲۴ بهمن طاهرخانی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور یک فرد جوان در راس شرکت ایران خودرو در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز کشور نیازمند مدیران قوی و با انرژی است زیرا تجربه در کنار روحیه جهادی می‌تواند هر تشکیلاتی را متحول کند.

وی افزود: با حکم وزیر صمت، آقای مقیمی که فردی جوان است به مدیرعاملی شرکت ایران خودرو منصوب شد و از آنجایی که اکثر جوانان جویای نام هستند تصور می‌کنم ایشان بتواند عملکرد خوبی را از خود در سمت جدید به جای بگذارد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید در انخاب‌هایمان دچار افراط و تفریط شویم. بایستی بر اساس یک مکانیزم و  آنالیزی که از گزینه مدیریتی به لحاظ قدرت فکری، توان علمی و ابعاد شخصیتی انجام می‌دهیم آن فرد را انتخاب کنیم و صرفاً به دلیل جوان بودن نمی‌توان کسی را انتخاب کرد. به نظر من، از ترکیب نیروی جوان که دارای انرژی بالایی هستند در کنار مدیرانی که تجربه میدانی دارند می‌توان نقش برجسته‌ای در اداره امور کشور ایفا کرد.

نماینده استان قزوین در پایان گفت: مهندس مقیمی باید با استفاده از ابزارهای پیشرفته علمی و امروزی مثل سیستم‌های نرم افزاری در بخش عملیاتی و اجرایی، مدیریت شفافی را ارائه دهد و در ادامه عملکرد خود را به همگان گزارش دهد زیرا شفاف‌سازی منجر به اعتمادسازی خواهد شد، موضوعی که چند سالی است کمرنگ شده است. هرچه مدیران شفاف‌تر عمل کنند، فساد کمتر و راندمان کاری بالاتر می‌رود و این موضوع در صنعت بیش از پیش احساس می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها