بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
برابر اعلام هفته تشکلها و مشارکتهای اجتماعی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، بازدیدی از سازمانهای مردم نهاد منتخب استان تهران با حضور محسن شایگان، معاون دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، شیرین نیکزاد، رئیس گروه سازمانهای مردم نهاد،دکتر عبدالوهاب بیگ پوری، عضو و مشاور رئیس شورای سیاستگذاری تشکلها و مشارکتهای اجتماعی برگزار گردید.
به گزارش تدبیر ۲۴ برابر اعلام هفته تشکلها و مشارکتهای اجتماعی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، بازدیدی از سازمانهای مردم نهاد منتخب استان تهران با حضور محسن شایگان، معاون دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، شیرین نیکزاد، رئیس گروه سازمانهای مردم نهاد،
دکتر عبدالوهاب بیگ پوری، عضو  و مشاور رئیس شورای سیاستگذاری تشکلها و مشارکتهای اجتماعی برگزار گردید.

بیگ پوری، عضو و مشاور رئیس شورای سیاستگذاری تشکلها و مشارکتهای اجتماعی افزود: سازمانهای مردم نهاد مورد بازدید توسط این شورا و بر اساس شاخص های فعالیت و میزان اثرگذاری در جمعیت های هدف انتخاب گردیدند.

در این بازدید که فرزانه مروستی، مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استان تهران نیز حضور داشت، گفت: سازمانهای مردم نهاد یکی از موثرترین مجموعه ها در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی میباشند و یکی از محورهای فعالیت مورد توجه این سمن ها حضور در عرصه کودکان کار و پیشگیری ازآسیب های اجتماعی میباشد.

دکترحسن بیگی سازمانهای مردم نهاد را وزارتخانه هایی کوچک درحوزه های مختلف فعالیت دانسته و آنها را اثرگذار خواند و اعلام نمود که اگر سمنها نبودند ما در حوزه های اجتماعی با معظلات بیشتری مواجه بودیم.

شایان ذکراست که هیات بازدیدکننده از گروه سازمانهای مردم نهاد پندار نیم رخ، موسسه خیریه عاشقان چهارده معصوم(ع)، موسسه خیریه نیک آفرینان غدیر و موسسه خیریه حامی بازدید کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها