بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
سرمربی سابق الاهلی به انتقاد از بازیکنان این تیم پرداخت و درباره آنها دست به افشاگری زد.
تدبیر24»برانکو ایوانکوویچ بعد از کسب نتایج درخشان با پرسپولیس هدایت الاهلی عربستان را برعهده گرفت. این مربی کروات دوران بسیار کوتاهی در الاهلی داشت و بدترین روزهای دوران مربیگری خود را در این تیم پشت سر گذاشت.

برانکو که نزدیک به ۵ فصل در پرسپولیس مربیگری کرد در الاهلی تنها ۵ بازی دوام آورد. او بعد از دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ عربستان از کار برکنار شد این درحالی بود که او با الاهلی قرارداد دو ساله امضا کرده بود.

سرمربی سابق الاهلی هنوز اخراج خود را باور نکرده است. برانکو گفت: وقتی خبر اخراج را به من دادند شگفت زده شدم و نمی‌توانستم باور کنم چرا که قرار بود من تیمی مدعی بسازم و برنامه های زیادی برای آینده الاهلی داشتم.

او درباره بازیکنان الاهلی دست به افشاگری زد و گفت: بعضی از بازیکنان الاهلی خودخواه بودند. آنها به همدیگر احترام نمی‌گذاشتند و امتیازاتی هم از من می‌خواستند. من سبک و روش خود را برای بازیکنان توضیح دادم و آنها را در جریان کار قرار دادم.

الاهلی بعد از برانکو یک بازی در لیگ عربستان به میدان رفت که توانسته در آن به پیروزی دست پیدا کند. السومه بازیکن سوریه‌ای این تیم تاکید کرده که مشکل آنها برانکو بوده است و الان بازیکنان در شرایط روحی خوبی به سر می‌برند تا ثابت شود که این بازیکن مخالف حضور برانکو بوده است و نقش بسزایی در اخراج او داشته است چرا که در دیدار پایانی برانکو در نیمکت الاهلی در دیدار برابر الوحده یک پنالتی از دست داد و چندین فرصت خوبی گلزنی را هم نتوانست به گل تبدیل کند تا در نهایت الاهلی تن به شکست دهد و سرمربی این تیم هم از کار برکنار شود.

برانکو درباره دریافت مطالبات خود هم باشگاه الاهلی را تهدید به شکایت کرد. او گفت: به صورت دوستانه می‌خواهم با الاهلی به توافق برسم. در قراردادم بندی وجود دارد که اگر اخراج شوم باید پولم را کامل بدهند. اگر آنها طلبم را پرداخت نکنند به فیفا شکایت می کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها