بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
برخی مناطق لبنان به رغم استعفای نخست‌وزیر این کشور سه‌شنبه‌ شب شاهد تظاهرات بود.
تدبیر24»بعد از متفرق کردن تحصن‌کنندگان در مرکز بیروت و استعفای دولت سعد حریری سه‌شنبه‌ شب تظاهراتی در برخی از مناطق لبنان برگزار شد.

در پی ناآرامی های ۱۳ روز گذشته در لبنان سعد حریری، نخست وزیر این کشور سه شنبه از سمتش استعفا داد.

تظاهرات لبنانی ها ابتدا برای خواسته‌های اقتصادی برگزار شد اما به سرعت این خواسته‌ها به خواسته‌های سیاسی تبدیل شد.

بعد از سرکوب تحصن در مرکز بیروت تظاهرکنندگان به میدان ریاض الصلح و شهدا بازگشتند. ارتش لبنان نیز در میدان شهدا مستقر شده و تمامی مسیرهای منتهی به این منطقه را بست.

در شهر طرابلس تحصن کنندگان منازل وزرا و نمایندگان را محاصره کرده بودند تا آن‌ها را مجبور به استعفا کنند.

تعدادی از شهروندان لبنانی نیز در مقابل بانک مرکزی لبنان در بیروت و صیدا تحصن کردند.

شهر طرابلس نیز شاهد تحرکاتی بود. تظاهرکنندگان مسیرهایی را که شهر طرابلس را به مناطق دیگر لبنان وصل می‌کند بستند. برخی از تظاهرکنندگان نیز به ساختمان شهرداری طرابلس یورش برده و کارمندان را مجبور به بستن آن کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها