بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
سر لیست جبهه جهادگران ایران اسلامی:
 تدبیر24»سید محمد حسینی در نشست خبری جبهه جهادگران ایران اسلامی که صبح امرروز برگزار شد، گفت: کشور ما به گونه‌ای نیست که مدیران با کار نیمه وقت و معمولی بتوانند کار خود را انجام دهند، بلکه باید تمام وقت و جهادی کار کرد.
 


به گزارش خبرنگار تدبیر24 وی افزود: گاهی اوقات نمایندگان به طرح‌ها و لوایحی رأی می‌دهند که خبر ندارند آن طرح چیست؛ در صورتی که باید بداند به آن چیزی که رأی می‌دهد چیست؛ چون مسئولیت دارند و باید وقت بگذارند و درخصوص طرح‌ها مطالعه و نیز شرایط کشور را رصد کنند.

سر‌لیست ائتلاف جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های مجلس دهم، ضعف در عملکرد نظارتی است، خاطرنشان کرد: به خاطر همین ضعف دولت مشکل پیدا کرده است. خواسته مردم این است که مجلس به وظیفه نظارتی خود به خوبی عمل کنند.

حسینی ادامه داد: همچنین غالب نمایندگان مجلس دهم از روحیه جهادی برخودار نیستند و حتی برخی از نمایندگان حال و حوصله سرکشی به حوزه‌های انتخابیه را ندارند. یک نماینده علاوه بر نگاه محلی باید نگاه ملی داشته باشد.

وی با اشاره به این مطلب که متأسفانه در جریان‌های سیاسی کشور، نگاه باندی و حزبی حاکم شده و هر کسی از که همسو با نگاه باندی نباشد، ولو شایستگی داشته باشد، حذف خواهد شد، یادآور شد: در این یکی دو روز باقی مانده به انتخابات باید کاندیدا‌ها تلاش کنند فضای انتخابات را گرم‌تر کنند .

فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: ما در مجلس تماشاچی نمی‌خواهیم، بلکه باید هرکدام از ۲۹۰ نفر نماینده یک فکر و یک اندیشه باشند.

حسینی با اشاره به لیست اصلاح‌طلبان گفت: زمانی اصلاح‌طلبان می‌گفتند که ما در کشور کاندیدای زیادی نداریم، ولی الان می‌بینیم که آن‌ها لیست می‌دهند و در تهران هم ۳۰ نفر کاندیدا را معرفی کرده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس آینده با دولت زاویه خواهد داشت یا خیر عنوان کرد: یکسال از عمر دولت از زمان شروع مجلس یازدهم باقی مانده و باید خود را با مجلس تطبیق دهد، نه اینکه، چون دولت در رأس امور اجرایی است مجلس خود را با دولت تطبیق دهد.
 
 لیست ائتلاف جهادگران ایران اسلامی به شرح زیر است؛
 
۱- سید محمد حسینی
۲- حجت عاشوری
۳- احمدرضا عارف
۴- رضا تقی پور
۵- لاله افتخاری
۶- الهه راستگو
۷- سید محسن حسینی ارسنجانی
۸- هابیل ابراهیمی
۹- الهام امین زاده
۱۰- مهرداد خداوردیان
۱۱- بهروز سجودی
۱۲- اردشیر احمدی
۱۳- حسینعلی الیاسی
۱۴- رضا شیرین آبادی فراهانی
۱۵- فاطمه واعظ جوادی
۱۶- سعید طیبی میگونی
۱۷- ناصر ابراهیمی
۱۸- سیاوش امیدی نیا
۱۹- محمدرضا عامری برکی
۲۰- ذبیح اله حسین نژاد
۲۱- عبدالرضا بزرگ نژاد
۲۲- احمد اسدالهی فرد
۲۳- سمیرا ذوالفقاری نیک انجام
۲۴- کامران آرین منش
۲۵- راضیه فرقانی
۲۶- زهرا صادقی
۲۷- علیرضا شریفی نژاد
۲۸- کیومرث یزدان پناه
۲۹- محمد حسین شامحمدی
۳۰- عبداله شاکری

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها