بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
می‌توان منتقد روحانیت بود؛ اما انصاف نیست که کرونا را بهانه روحانیت‌ستیزی کرد.
 تدبیر24»وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه مجازی توئیتر با اشاره به تاکید روحانیت بر تبعیت از دستورات پزشکی بعد از شیوع ویروس کرونا نوشت: می‌توان منتقد روحانیت بود؛ اما انصاف نیست که کرونا را بهانه روحانیت‌ستیزی کرد.

به گزارش تدبیر24 سید عباس صالحی صبح چهارشنبه در حساب کاربری خود در توئیتر به شایعاتی مبنی بر مقصر بودن روحانیت در قرنطینه نشدن شهر قم اشاره کرد و نوشته است: پروژه مقصریابی را با توهم‌پراکنی پیش‌می‌برند. مردم قم و اکثریت قاطع روحانیت با توصیه‌های درمانی و بهداشتی ناهمراهی نداشتند؛ بلکه مراجع‌ و بزرگان روحانیت بر تبعیت از دستورات پزشکی تاکید داشتند و دارند.
 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد: تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۸۸۱ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسید.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته و تا کنون جان هزاران نفر را گرفته است.
 پزشکان توصیه می کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها